  • 81. Data: 2015-01-23 11:20:13
    Temat: Re: Domy z drukarki.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Jan 2015 16:13:32 -0800 (PST), Adam napisał(a):

    > Nie koliduje - w narozu jest 3-5cm (nie pamietam ile) "zaslepka", tu to
    > moze bedzie lepiej widac:
    > http://szyna.civ.pl/kuchnia/13.jpg

    Tak podejrzewałem, że kąt na zdjęciu trochę przekłamuje

    > A ta szafka to male waskie cargo z miejscem na reczniki - fajna rzecz :)
    > pozdr.

    Jak je tam upychacie? To jakies gotowe rozwiązanie, do którego możesz dać
    linka?

    Ta szafeczka była tam planowana od początku, czy to taka "zapchajdziura" bo
    zostało miejsce?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 82. Data: 2015-01-23 14:16:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 stycznia 2015 11:19:52 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Jak je tam upychacie? To jakies gotowe rozwiązanie, do którego możesz dać
    > linka?

    Gotowe:

    http://www.stolmot.com.pl/product/KOSZ-CARGO-MAXIMA-
    NA-RECZNIKI-Z-DOMYKIEM-150-CHROM-REJS/?id=549

    A wyglada to mniej wiecej (nie moje zjecie i troche inne cargo) tak:

    http://nowameb.pl/uimg/cargo_na_r__czniki.JPG

    > Ta szafeczka była tam planowana od początku, czy to taka "zapchajdziura" bo
    > zostało miejsce?

    Troche zapchajdziura ale chcielismy takie wlasnie cargo bo nigdy nie ma gdzie
    tych recznikow trzymac i sprawdza sie super :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2015-01-23 15:18:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...

    Na reczniki szkoda i troche bez sensu, tam mozna sporo rzeczy zmiescic.

    >Jak je tam upychacie? To jakies gotowe rozwiązanie, do którego możesz dać
    >linka?

    Jest tego od cholery.

    A widziałeś magic corner? Jak nie to góglnij sobie.

  • 84. Data: 2015-01-23 20:54:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 15:18:59 +0100, Ghost napisał(a):

    > Na reczniki szkoda i troche bez sensu, tam mozna sporo rzeczy zmiescic.

    Popieram, trochę drogo za dwa wieszaki.

    > Jest tego od cholery.
    > A widziałeś magic corner? Jak nie to góglnij sobie.

    Tak, fajne to jest, również w wersji bez dwóch osobnych półek na każdym
    poziomie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 85. Data: 2015-01-23 22:04:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Popieram, trochę drogo za dwa wieszaki.

    >Tak, fajne to jest, również w wersji bez dwóch osobnych półek na każdym
    >poziomie.

    Jakoś tak jest, ze w każdej kuchni zostaje miejsce na cargo, no a magic
    wiadomo...