  • 11. Data: 2017-08-08 08:49:18
    Temat: Re: Endoskop z podświetleniem, macał ktoś?
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 08.08.2017 07:50, Lisciasty wrote:

    > Niestety, wielkopolskie ;)
    >
    > L.

    To jesli okolice Poznania/Wrzesni to ja Ci moge pozyczyc ;-)
    Tak jak pisali wczesniej - jakosc taka sobie, ale jak sie wie czego
    szukac to pomaga. Ostatnio szukalem stelaza do lampy na suficie przez
    dziure 8mm - dalo rade.

    yarecky.

  • 12. Data: 2017-08-08 09:36:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Łapiduchy mają ten sprzęt wypasiony, więc nic dziwnego że taki
    > szmelc za parę dych jest dla niego do dupy. Chyba, że przez
    > do dupy miał na myśli zastosowanie? ;)

    Może drogi i wypasiony, ale i tak gówno widać.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2017-08-08 09:50:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 22:26, Lisciasty pisze:

    > A takie wtykadła, co potrzebują ekran zewnętrzny? Widać coś na nich
    > lepiej (tzn. większa rozdzielczość), czy będzie to samo?
    Widać, kupiłem taki za 20 parę na usb i jest ok, tylko one mają dość
    krótką ogniskową więc na pardziesiąt cm widać ok potem tracą ostrość.
    ja kupiłem cos takiego:
    ENDOSKOP USB KAMERA INSPEKCYJNA 6LED 2M + lusterko

    do tego stary laptop wystarczy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2017-08-08 09:56:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 8 sierpnia 2017 08:49:20 UTC+2 użytkownik yarecky napisał:
    > To jesli okolice Poznania/Wrzesni to ja Ci moge pozyczyc ;-)

    120km, nie opłaci się, ale dzięki :>

    > Tak jak pisali wczesniej - jakosc taka sobie, ale jak sie wie czego
    > szukac to pomaga. Ostatnio szukalem stelaza do lampy na suficie przez
    > dziure 8mm - dalo rade.

    No to trzeba się będzie pobawić i stwierdzić organoleptycznie.

    L.

  • 15. Data: 2017-08-08 15:58:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.08.2017 22:26, Lisciasty wrote:

    > A takie wtykadła, co potrzebują ekran zewnętrzny? Widać coś na nich
    > lepiej (tzn. większa rozdzielczość), czy będzie to samo?
    > Generalnie jest taka trochę przepaść cenowa pomiędzy tymi na USB
    > a tymi z ekranikiem i pytanie, czy warto kupować te droższe.

    Kup taki na USB z kamerką o większej rozdzielczości. Na takim 4 calowym
    nic nie widać. A jak do laptopa podłączysz to inna sprawa.

  • 16. Data: 2017-08-08 23:33:22
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Może drogi i wypasiony, ale i tak gówno widać.

    No właśnie, zależy gdzie się toto wetknie :)
    Wojtek

  • 17. Data: 2017-08-09 00:34:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Wojtek napisał:

    > No właśnie, zależy gdzie się toto wetknie :)

    Trzeba najpierw pomacać -- jak zaleca wątkotwórca.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2017-08-09 08:56:55
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > No to trzeba się będzie pobawić i stwierdzić organoleptycznie.
    >
    > L.

    Niestety te z alledrogo to tylko makro, też chciałem zaglądnąć na
    ocieplenie ale guzik wielki widać. Chwilę po zakupie musiałem pod
    brodzik zerknąć żeby nic nie rozwalać niepotrzebnie i sączenie wprawdzie
    zauważyłem ale kamerka musiała być parę cm przed źródłem problemu.

    Robak

  • 19. Data: 2017-08-09 09:41:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 sierpnia 2017 08:56:56 UTC+2 użytkownik Sir_Robak napisał:

> [...]
    > brodzik zerknąć żeby nic nie rozwalać niepotrzebnie i sączenie wprawdzie
    > zauważyłem ale kamerka musiała być parę cm przed źródłem problemu.

    Czy makro czy nie - o tym decyduje położenie soczewki. Nie da się tego
    rozebrać i wyregulować? Np. tanie kamerki sportowe też mają ustawioną na
    stałe ogniskową ale da się je zwykle ustawić "pod siebie" zdrapując kawałek
    kleju i kręcąc w jedną albo drugą stronę :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2017-08-09 18:36:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/7/2017 7:10 PM, Lisciasty wrote:
    > Potrzebuję zajrzeć w zakamarki chałupy bez zbytniej demolki,
    > widzę trochę takich kamerek na patyku podczepianych do USB,
    > ale czy to ma sens praktyczny?
    Za $3.75 grzech nie kupić i samemu sprawdzić:

    https://tinyurl.com/ybaeuytx

    Za dolara więcej dostaniesz troche lepsze (druciki, haczyki itp).

    Mała uwaga: ciężko znaleźć telefon z jakim to działa bo telefony albo
    nie mają hosta USB albo nie mają sterowników do kamer zewnętrznych.