  • 21. Data: 2017-08-09 19:31:57
    Temat: Re: Endoskop z podświetleniem, macał ktoś?
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Za $3.75 grzech nie kupić i samemu sprawdzić:
    >
    > https://tinyurl.com/ybaeuytx
    >
    > Za dolara więcej dostaniesz troche lepsze (druciki, haczyki itp).
    >
    > Mała uwaga: ciężko znaleźć telefon z jakim to działa bo telefony albo
    > nie mają hosta USB albo nie mają sterowników do kamer zewnętrznych.

    Tak tak z regulacją natężenia oświetlenia ale dalej dupa!

    Robak

  • 22. Data: 2017-08-09 19:43:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/9/2017 7:31 PM, Sir_Robak wrote:
    > Tak tak z regulacją natężenia oświetlenia ale dalej dupa!

    Za 15zł polecam sprawdzić samemu. Może sie nada. Mi się przydał kilka razy.

  • 23. Data: 2017-08-09 23:14:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 09:41, Adam Sz. pisze:

    > Czy makro czy nie - o tym decyduje położenie soczewki. Nie da się tego
    > rozebrać i wyregulować?
    Nie da się, są sklejone mają IP65 czy jakoś tak.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2017-08-10 21:23:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    >
    > Mała uwaga: ciężko znaleźć telefon z jakim to działa bo telefony albo
    > nie mają hosta USB albo nie mają sterowników do kamer zewnętrznych.

    Coś więcej na ten temat? jest do tego jakiś soft na androida? lista
    kompatybilnych telefonów?

    Łukasz

  • 25. Data: 2017-08-10 23:44:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2017 9:23 PM, ddddddddddddd wrote:
    > Coś więcej na ten temat? jest do tego jakiś soft na androida?

    Zgłasza sie jako nastepna kamera w systemie. Odpala się normalną
    aplikacje typu "Aparat" i mozesz przełączyć na ta kamerę.

    > lista
    > kompatybilnych telefonów?

    Nie mam takiej. Używam z małym laptopem eeepc.

    Najpierw zorientuja sie czy masz w telefonie OTG:

    https://www.symlis.com/blog/2015/1/12/list-of-otg-su
    pported-devices

    Ta lista jest niekompletna, ale daje jakieś pojęcie. Bez OTG dyskusja o
    kamerze nie ma sensu.

    Posiadanie OTG nie powoduje ze kamera zadziała, ale daje nadzieję.

    Być może producent telefonu dał radę wysilić się intelektualnie i
    napisać w instrukcji czy wspiera:

    https://en.wikipedia.org/wiki/USB_video_device_class

  • 26. Data: 2017-08-13 19:17:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 19:10, Lisciasty pisze:
> [...]
    > widzę trochę takich kamerek na patyku podczepianych do USB,
    > ale czy to ma sens praktyczny? Ma ktoś doświadczenia z tego

    Kupiłem od mainfrienda, podłączam do tableta z Windows 10.
    Ogólnie - coś tam widać ale szału nie ma. Zakres ogniskowych gówniany,
    więcej widziałem na takim prostym Milwaukee z własnym ekranem mimo że
    niby rozdzielczość słabsza.

    Tylko cena śmieszna, dałem 16,83zł :) za tą kasę brać. I albo się uda
    albo nie uda obejrzeć.

    --
    Irokez