  • 1. Data: 2013-01-10 19:23:46
    Temat: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Witam ,chciałem dziś zareklamować siekiere fiskarsa zakupiona w castoramie
    1,5 roku temu ,niestety patrzę paragon z castoramy całkiem wyblaknięty ,ale
    cóż myślę podejdę do nich i spróbuje niestety mimo szczerych chęci
    pracowników castoramy przedstawicie fiskarsa totalnie olewa sprawę bez
    dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto wyglada 10 letnia
    gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ RZECZYWISTOSCI.
    pOZDRAWIAM

  • 2. Data: 2013-01-10 19:28:57
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-10 19:23, Domator pisze:
> [...]
    > olewa sprawę bez dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto
    > wyglada 10 letnia gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ RZECZYWISTOSCI.
    Od lat wiadomo, że paragony z drukarki termicznej stają się szybko
    nieczytelne. Ja robię ksero i w razie czego mam trwały dokument. Teraz
    każdy (prawie) ma w domu drukarkę, więc trzeba robić kopie samemu albo
    biegać do ksero. Co do Castoramy to ja z nimi nam dobre doświadczenia
    odnośnie gwarancji (zupełnie odwortnie, niż z Media Markt). Wymieniałem
    u nich świetlówki kompaktowe bez problemu, wyrzynarka tak samo - oddali
    pieniądze, bo nie było takiego samego modelu na wymianę. Mieszadło do
    farb - zero problemu z naprawą.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-01-10 19:51:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2013 19:23, Domator pisze:
> [...]
    > olewa sprawę bez dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto
    > wyglada 10 letnia gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ RZECZYWISTOSCI.

    Ale to nie jest wina Fiskarsa tylko termicznego papieru.

    Masz w domu za ciepło i szybko blaknie ;->

  • 4. Data: 2013-01-10 19:57:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 19:23:46 UTC+1 użytkownik Domator napisał:
> [...]
    >
    > dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto wyglada 10 letnia
    >
    > gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ RZECZYWISTOSCI.
    A gdzie tu wina Fiskarsa?
    Napisz co nie tak z ta siekierą?

  • 5. Data: 2013-01-10 20:27:48
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    > olewa sprawę bez dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto
    > wyglada 10 letnia gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ RZECZYWISTOSCI.

    Dlatego ja, na wszystkie grubsze sprzęty zawszę życzę sobie fakturę.
    To zagranie z dowodem zakupu jest celową polityką producentów. Wszyscy
    wiedzą, że paragony giną, blakną, itp. Dlatego np. do chińszczyzny już w
    ogóle nie dołączają kart gwarancyjnych, a nawet jak są karty, to
    sprzedawcy ich nie podbijają tłumacząc się gwarancją na podstawie paragonu.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2013-01-10 21:14:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > To zagranie z dowodem zakupu jest celową polityką producentów.

    ale dowodem zakupu nie musi być paragon (patrz orzeczenia rzecznika
    praw konsumentów), jak płaciłeś kartą, to możesz przedstawić wydruk z
    banku

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2013-01-10 21:15:28
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > A gdzie tu wina Fiskarsa?
    > Napisz co nie tak z ta siekierą?

    no właśnie, co z tą siekierą, bo moja jest nie do zarżnięcia...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2013-01-10 21:19:01
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Zaraz pod głowica tnąca pękł trzonek wzdłużnie ,wina Fiskarsa to to ze na
    prośbe pracownika Castoramy o przyjecie do reklamacji bez dowodu zakupu
    przedstawiciel Fiskarsa odmówił

    oglegroups.com...

  • 9. Data: 2013-01-10 21:21:38
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > przedstawicie fiskarsa totalnie olewa sprawę bez
    > dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto wyglada 10 letnia
    > gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ RZECZYWISTOSCI.

    a masz tę gwarancję gdzieś na piśmie? jak tam stoi? dowód zakupu?
    paragon? podstemplowana karta gwarancyjna? Bo gwarancji na dłuższy
    okres, niż ustawowa rękojmia, to tylko dobra wola producenta, może ją
    uzależnić od najbardziej wydumanych warunków (z możliwością zapoznania
    się z nimi w momencie zakupu)

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2013-01-10 21:25:48
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-10 21:14, s_13 pisze:

    > ale dowodem zakupu nie musi być paragon (patrz orzeczenia rzecznika
    > praw konsumentów), jak płaciłeś kartą, to możesz przedstawić wydruk z
    > banku
    Dupa tam. Miałem taki temat w OBI. Paragon się zawieruszył, ale z banku
    miałem wydruk. I co? I nic. kwota się zgadza, ale na wydruku z banku nie
    mam napisane CO kupiłem tylko za ile. I won na drzewo.
    Jacek