  • 11. Data: 2022-04-23 18:01:14
    Temat: Re: Fotowoltaika - cena za 10 kWp na dachówce ceramicznej
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 22.04.2022 o 21:17, Kris napisał:

    > Sensownej odpowiedzi się nie spodziewam boś idiota- ale napieraj

    A to wypierdalaj do Zenkowego sracza - wespół w zespół -
    i to już, kpie obsrany ty. Tfu!

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    --
    Choćbyś stłukł głupiego w stępie jako krupy, bijąc z wierzchu stąporem,
    nie będzie odjęte od niego głupstwo jego. (Przys. 27:21)

  • 12. Data: 2022-04-23 20:56:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 23 kwietnia 2022 o 18:01:17 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > Choćbyś stłukł głupiego w stępie jako krupy, bijąc z wierzchu stąporem,
    > nie będzie odjęte od niego głupstwo jego. (Przys. 27:21)
    Gdzie swoją żonę gwizdę schowałeś ? Dostałeś w prezencie spacje przed znakiem
    zapytania. Doceń to. Daj fotkę swojej wybranki. Posmiejemy się trochę.

  • 13. Data: 2022-04-23 21:58:08
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >

    > Choćbyś stłukł głupiego w stępie jako krupy, bijąc z wierzchu stąporem,
    > nie będzie odjęte od niego głupstwo jego. (Przys. 27:21)
    Zabolało?
    Ps.
    Na pytanie nie odpowiedziałeś.

  • 14. Data: 2022-04-23 22:03:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 23 kwietnia 2022 o 12:39:40 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

    > a ty ile nie zainwestowałeś, więc uważasz, że nie wtopiłeś, tracąc teraz
    > kilkanaście procent rocznie swoich bezpiecznych nieinwestycji? ;)
    > p.s. sensownej odpowiedzi się nie spodziewam

    Pochwal się Twoimi inwestycjami.
    Coś tam kiedyś o milionie pisałeś.

  • 15. Data: 2022-04-23 22:03:41
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 16. Data: 2022-04-24 11:27:05
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 23.04.2022 21:03, Kris wrote:

    > Pochwal się Twoimi inwestycjami.
    > Coś tam kiedyś o milionie pisałeś.

    raczej mnie z kimś pomyliłeś, na rynku inwestycji jestem młody, dopiero
    masowy dodruk pustego pieniądza pod pod różnymi pretekstami pozwolił mi
    się nad tym zastanowić.
    To co, ile "zaoszczędziłeś" nieinwestując ;)))
    Widzę że jesteś z tych, co uważają, że ich zarobki nie spadają, jeśli są
    na tym samym poziomie, a państwo zabiera im dodatkowe kilkanaście
    procent podatkiem inflacyjnym.

    Lukasz

  • 17. Data: 2022-04-24 13:35:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 24.04.2022 10:27, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > Widzę że jesteś z tych, co uważają, że ich zarobki nie spadają, jeśli są
    > na tym samym poziomie, a państwo zabiera im dodatkowe kilkanaście

    poza tym to nie ja naśmiewam się z cudzych inwestycji, więc nie mam co
    udowadniać.
    Takich jak ty znam. Takich, co jeszcze niedawno mówili "ty to musisz
    zapierdalać, bo masz duże potrzeby", teraz pracując po godzinach i w
    weekendy (i nagle im to nie przeszkadza, nagle to im są pieniądze
    potrzebne). Wszystko dlatego, że mój cel nie jest zbieżny z ich - bo
    pilnowałem swojego budżetu i nie rozpieprzałem pieniędzy jak oni. Wisi
    mi to kto i na co wydaje, ale wkurwia mnie gadanie tych, co nic nie
    robią, że się nie da. Da się - i mówię to, bo wiem jakie błędy
    popełniłem (byłem wychowany właśnie w otoczeniu "niedasi") i wiem, że
    każde niepowodzenie doprowadza mnie bliżej sukcesu

    Lukasz

  • 18. Data: 2022-04-24 13:38:38
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 24.04.2022 o 11:27, ddddddddddddd napisał:

> [...]
    > Widzę że jesteś z tych, co uważają, że ich zarobki nie spadają, jeśli są
    > na tym samym poziomie, a państwo zabiera im dodatkowe kilkanaście

    Raczej go z kimś pomyliłeś, posądzając o jakieś uważanie.
    Albowiem to jest ciul, a na dodatek mjynkim ciulym zrobiony,
    jak mówią Ślązacy. Mentalnie przypasowany do Zenka z Bałut
    i takiego trzeciego, którego ksywki już nie pomnę, bo tkwi
    też w sraczu. A takich dwóch jak ich trzech tam, to nie ma
    tu ani jednego.

  • 19. Data: 2022-04-24 13:39:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Apr 2022 10:21:19 -0700 (PDT), M M

    > która w rozsądnych kosztach zamontuje co trzeba,
    > biorąc pod uwagę że duża część już jest zrobiona.

    Co to są rozsądne pieniądze, co trzeba zrobić i co jest już zrobione?
    Jaki masz sprzęt, bo na niektórych podzespołach to strach brać
    odpowiedzialność (vide wspomniane zabezpieczenia).

    Niedawno gościowi w Ciechanowie podpinałem "mój" sprzęt na jego
    (autorskiej) konstrukcji -- w umowie jest oczywiście zapis że gwarancja
    jest na sprzęt i podłączenie, bez odpowiedzialności za konstrukcje i ew.
    uszkodzenia z tytułu jej wadliwego wykonania.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2022-04-24 13:41:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Apr 2022 12:07:04 -0700 (PDT), M M

    > Od września 2021 nadal czekam na 6k dotacji ich prąd 3.0 za 2 instalacje w różnych
    lokalizacjach ~3 kWp każda.

    Jeszcze poczekasz, dopiero wnioski z 16 lipca lecą do akceptu. :P Ale
    powinny przyśpieszyć, bo ludzi (w końcu) dowalili do walidacji.

    --
    Pozdor
    Myjk