Nieruchomości

1. Data: 2009-04-20 13:19:27
Temat:[Garaż] Czym malować posadzkę betonową ?
Od:"JKK" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Betondur ?
Farba akrylowa do posadzek Śnieżki ?
Podobno jest jeszcze jakiś inny środek,
który na koniec posypuje się jakimś "piaskiem" ?

Pytanie dodatkowe - na puszce Śnieżki pisze,
żeby posadzkę wytrawić kwasem solnym malarskim ? (?)

Pzdr

JKK

2. Data: 2009-04-20 14:54:05
Temat:Re: [Garaż] Czym malować posadzkę betonową ?
Od:"Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JKK

Aksilbet - dość tania farba do betonu.

Ja mam i polecam.

Pozdrawiam

Jacek

3. Data: 2009-04-20 15:47:31
Od:masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 20 Apr 2009 15:19:27 +0200, osobnik zwany JKK wystukał:

> Betondur ?
> Farba akrylowa do posadzek Śnieżki ? Podobno jest jeszcze jakiś inny
> środek, który na koniec posypuje się jakimś "piaskiem" ?

Betondur + płatki pod kolor farby.
Odporne i antypoślizgowe

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2009-04-20 15:52:12
Od:"Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Betondur + płatki pod kolor farby.
> Odporne i antypoślizgowe

I odlezie zaraz.

Poczytaj lepiej opinii w necie zanim coś polecisz.

Tu na grupie Betondur ma bardzo złą opinię.

Jacek

5. Data: 2009-04-20 18:50:35
Od:Bassteq <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chlorokauczukowa

Pozdro
Bassteq

6. Data: 2009-04-21 07:04:57
Od:"Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnij. Chlorokauczukowe farby to był hit z epoki Gierka. Farby te do
garażu się nie nadają. Cokolwiek kapnie np. olej, benzyna, to od razu farbe
rozpuści i zrobi się plamsko.
Jacek

7. Data: 2009-04-21 17:23:34
Od:"Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Zapomnij. Chlorokauczukowe farby to był hit z epoki Gierka. Farby te
> do garażu się nie nadają. Cokolwiek kapnie np. olej, benzyna, to od
> razu farbe rozpuści i zrobi się plamsko.
> Jacek

zgadza sie, na podłogi do d... ale idealna na słupy oświetleniowe,
słupki metalowe na ogrodzenia i siatki

jeffrey

8. Data: 2009-04-21 20:47:33
Od:ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chlorokauczuk jest farbą odporną na stałe zanurzenie w wodzie (np. do basenów się
nadaje).
JaC

-----