  • 1. Data: 2009-04-19 17:22:34
    Temat: Klej do płytek-termin ważności
    Od: "egon" <x...@w...pl>

    Witamn,

    Zostało mi z 20 kg kleju do płytek. Otworzyłem opakowanie z pięć miesięcy
    temu i było tylko zawinięte. Czy po takim czasie klej jest dobry do dalszego
    użycia? Na opakowaniu jest napisane, że klej jest dobry w fabrycznie
    zamkniętym opakowaniu 12 miesięcy. A jesli był otwarty i jeszcze nie minęło
    12 miesięcy, to w praktyce mam go wywalić, czy jeszcze mogę go użyć?

  • 2. Data: 2009-04-19 17:55:38
    Temat: Re: Klej do płytek-termin ważności
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "egon" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fabrycznie zamkniętym opakowaniu 12 miesięcy. A jesli był otwarty i
    > jeszcze nie minęło 12 miesięcy, to w praktyce mam go wywalić, czy jeszcze
    Jak nien skamieniał to uzyj.

    Kris