  • 1. Data: 2009-04-19 17:12:01
    Temat: Kupno drzwi Porta
    Od: z/svc <z/svc@>

    Hej,

    Wybrałem sobie coś-tam z katalogu Porta.
    Czy warto biegać po różnych dystrybutorach i negocjować ceny, czy
    zasadniczo ceny wszędzie będą podobne/takie same?

    A w ogóle to zna ktoś coś tańszego od Porta Cordoba, ale o podobnym
    fasonie?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-04-19 17:24:09
    Temat: Re: Kupno drzwi Porta
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z/svc wrote:
> [...]
    > zasadniczo ceny wszędzie będą podobne/takie same?
    >
    > A w ogóle to zna ktoś coś tańszego od Porta Cordoba, ale o podobnym

    szukaj kolegi z firma budowlaną to ci kupi z upustami.

  • 3. Data: 2009-04-19 19:14:56
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 19 Apr 2009 19:24:09 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >szukaj kolegi z firma budowlaną to ci kupi z upustami.

    A czy montaż takich drzwi to jakaś wielka filozofia, czy gość, który
    potrafi ścianę wybudować, podłogę położyć, łazienkę całą zrobić - też
    drzwi sam zamontuje?

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2009-04-19 19:21:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z/svc wrote:

    > A czy montaż takich drzwi to jakaś wielka filozofia, czy gość, który
    > potrafi ścianę wybudować, podłogę położyć, łazienkę całą zrobić - też
    > drzwi sam zamontuje?

    znaczy sam chcesz to zrobić :)

    tak da sie ale trochę kurwami porzucasz :)

    musisz mieć kliny drewniane (sporo) oraz rozpórki albo jakieś deseczki na
    rozpórki.

    fajnie mieć pomocnika ale mnie sie to udało samemu zrobić.

  • 5. Data: 2009-04-19 19:22:57
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > A czy montaż takich drzwi to jakaś wielka filozofia, czy gość, który
    > potrafi ścianę wybudować, podłogę położyć, łazienkę całą zrobić - też
> [...]

    podpowiem ci trochę bo jestem montażystą
    wybrałes marke która moim zdaniem jest bardzo fajna
    w montazu jak i trwała
    warto czasami ponegocjować
    może nawet uda ci się kupić z vatem 7% czyli z montazem ale bez montażu ;-)
    jak umiesz łazienke zrobic to i drzwi wsatawisz
    przygotuj się tylko zeby nie było niespodzianek
    kilka chwil na google i napewno wyszperasz na co zwrucić uwagę
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-19 19:25:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Szumek wrote:
> [...]
    > przygotuj się tylko zeby nie było niespodzianek
    > kilka chwil na google i napewno wyszperasz na co zwrucić uwagę

    używasz tych dmuchanych poduszek polecanych przez Portę?

  • 7. Data: 2009-04-19 19:31:35
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 19 Apr 2009 21:22:57 +0200, "Szumek" <k...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >przygotuj się tylko zeby nie było niespodzianek
    >kilka chwil na google i napewno wyszperasz na co zwrucić uwagę

    Dodam tylko dla jasności:
    Nie, to nie ja będę robił, ja mam dwie lewe ręce, ja tylko w
    klawiaturę potrafię klepać :-)

    --
    z/svc

  • 8. Data: 2009-04-20 20:02:08
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    z/svc wrote:
    > Hej,
    >
    > Wybrałem sobie coś-tam z katalogu Porta.
    > Czy warto biegać po różnych dystrybutorach i negocjować ceny, czy
    > zasadniczo ceny wszędzie będą podobne/takie same?
    Warto poszukać innych drzwi, nalepiej poszkuaj stolarza i ci zrobi
    sosnowe w cenie porty ale lpszej jakości, jak nie wierzysz to google
    twoim przyjacielem, porta to dziadostwo.

    -----
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2009-04-21 11:45:09
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > porta to dziadostwo.

    Dlaczego tak uważasz? Mam drzwi Porty od 13 lat, więc jeszcze te z
    pierwszych rzutów i jakoś nie zauważyłam, by coś było z nimi nie tak.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 10. Data: 2009-04-21 11:47:06
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    JanuszK pisze:

    > Warto poszukać innych drzwi, nalepiej poszkuaj stolarza i ci zrobi
    > sosnowe w cenie porty ale lpszej jakości, jak nie wierzysz to google
    > twoim przyjacielem, porta to dziadostwo.

    najlepsze są sosnowe
    po 3 latach sie rozeschną i nie bedzie można ich zamknąć
    ale co !!! ja mam drzwi z litego drewna !!!

    michal