  • 11. Data: 2009-04-21 14:20:23
    Temat: Re: Kupno drzwi Porta
    Od: p...@i...pl

    On 21 Kwi, 13:47, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    > JanuszK pisze:

    > najlepsze są sosnowe
    > po 3 latach sie rozeschną i nie bedzie można ich zamknąć
    > ale co !!! ja mam drzwi z litego drewna !!!

    jak sie kupuje tanio od "fachowca" to wtedy tak jest. Dobrze wykonane
    drzwi z drewna litego ZAWSZE beda mialy wyzsza trwalosc od wszelkich
    przemyslowych produkcji portopodobnych, no ale jak sie patrzy tylko na
    cene to wtedy takie legendy kraza o rozsychajacych sie drzwiach,
    krzywych oknach albo szparach miedzy deskami podlogi... i wtedy trzeba
    zadowolic sie porta bo sie nie rozeschnie i chodzi iles tam lat. Mam
    tez porte kilka lat, nie rozeschly sie, wiekszosc jakos chodzi
    tylko....wygladaj jak kupa i nigdy nawet nie beda przypominaly
    naturalnego drewna.

    pzdr
    krzychut

  • 12. Data: 2009-04-21 19:40:07
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > szukaj kolegi z firma budowlaną to ci kupi z upustami.
    A jakie są standardowe opusty dla tzw. instalatorów?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-04-21 19:42:12
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Emka wrote:

    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego tak uważasz? Mam drzwi Porty od 13 lat, więc jeszcze te z
    > pierwszych rzutów i jakoś nie zauważyłam, by coś było z nimi nie tak.
    Być może wtedy jeszcze robili porządnie, ale produkcja z ostatnich lat
    to porażka poczytałem trochę opini, np o rozklejaniu się, o zamawianiu,
    co innego się zamówi co innego przychodzi itd.

    --
    -----
    Pozdr

  • 14. Data: 2009-04-21 19:46:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jakie są standardowe opusty dla tzw. instalatorów?
    Jak jestes obrotny to sam uzyskasz podobne.
    Standardowych nie ma;)). Przykładowe: Grzejniki Purmo. Diamond itp-
    uzyskasz do 45%, przewody uzyskasz do 60% itd.
    Nie daj się złapać na stary chwyt sprzedawców że np na przewody dadza Tobie
    65% a na osprzęcie skroją Ciebie strasznie. I nie patrz na upusty % tylko
    patrz na cene finalną.

    Kris

  • 15. Data: 2009-04-22 05:43:16
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > Nie daj się złapać na stary chwyt sprzedawców że np na przewody dadza
    > Tobie 65% a na osprzęcie skroją Ciebie strasznie. I nie patrz na upusty %
    > tylko patrz na cene finalną.

    Jasne, ale akurat więksi producenci drzwi udostępniają katalogi z cenami dla
    końcowego klienta, więc stosunkowo łatwa operować "standardowymi" opustami
    procentowymi dla instalatorów. Porta, PolSkone i kilka innych to mniej
    więcej podobna półka cenowa i jakościowa.

    Zatem jeśli ktoś zorientowany jest w stanie powiedzieć jakie są rabaty dla
    małej firmy budowlanej na Portę, to jestem zainteresowany.

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-04-22 14:39:58
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >tez porte kilka lat, nie rozeschly sie, wiekszosc jakos chodzi
    >tylko....wygladaj jak kupa i nigdy nawet nie beda przypominaly

    A po kiego grzyba lite drewno? Ja mam obecnie nowe drzwi z ładnym naturalnym
    fornirem i jest jak najbardziej OK.
    W starym mieszkaniu mam też drzwi Porty i spokojnie wytrzymały 10 lat bez
    jakiegoś specjalnego zużycia.

  • 17. Data: 2009-04-22 18:22:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:

    > A po kiego grzyba lite drewno? Ja mam obecnie nowe drzwi z ładnym
    > naturalnym fornirem i jest jak najbardziej OK.
    > W starym mieszkaniu mam też drzwi Porty i spokojnie wytrzymały 10 lat
    > bez jakiegoś specjalnego zużycia.

    są tacy co lubią takie wiejskie drzwi z sosny.

  • 18. Data: 2009-04-23 05:10:09
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    Tutaj jest właśnie podstawowy problem z kupującymi - bo to że ja np. na
    płytkach z paradyża od razu podałem ceny -10 % od cennikan to ich nie
    interesuje. inni w miescie dadzą im rabat większy niż ja. jak mówię żeby
    porównali ceny, a nie rabaty to od razu foch że niby wiedzą lepiej i jestem
    oszust....

    > Porta, PolSkone i kilka innych to mniej więcej podobna półka cenowa i
    > jakościowa.

    Tu się zgodzę - chociaż najwięcej problemów mam z Portą - i wcale Porty
    najwięcej nie sprzedaję... po prostu ostatnio Porta robi gnioty.
    Nie to popakowane w opakowania od ościeżnic (brak elementów), porozchodzone
    drzwi - jakby od wilgoci, ale oryginalnie zapakowane w SUCHE kartony... i
    inne takie przypadki...

    > Zatem jeśli ktoś zorientowany jest w stanie powiedzieć jakie są rabaty dla
    > małej firmy budowlanej na Portę, to jestem zainteresowany.

    Przy dobrym zamówieniu max około 10 - 11 % (szkoła, szpital - 20 - 30 szt.
    jednorazowo)
    Przy domku około 6-8 % (5-10 szt)

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 19. Data: 2009-04-23 05:39:39
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie to popakowane w opakowania od ościeżnic (brak elementów),
    > porozchodzone drzwi - jakby od wilgoci, ale oryginalnie zapakowane w SUCHE

    A to mnie zmartwiłeś. Powiedz proszę jak Porta obsługuje tego rodzaju
    zgłoszenia reklamacyjne? Bezproblemowo, czy się trzeba wykłócać?
    No i co wobec tego możesz polecić (jakiego producenta) w tej kategorii
    cenowej (wstępnie zdecydowałem się na portę z dziurawionej lub ewentualnie
    pełnej płyty).
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 20. Data: 2009-04-23 06:46:41
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > A to mnie zmartwiłeś. Powiedz proszę jak Porta obsługuje tego rodzaju
    > zgłoszenia reklamacyjne? Bezproblemowo, czy się trzeba wykłócać?

    Aktualnie jestem po zakupie na mój koszt drzwi za 5 tyś Porty... reklamacja
    nie przyjeta - leżały u mnie na magazynie z 1,5 miesiąca i czekały za
    klientem (( magazyn ... - pomieszczenie w budynku - szczelne drzwi, parter
    budynku 3 piętrowego, nowa posadzka z podłogówką, płytki...) - obok nich
    były suche zaprawy (worki z klejami, tynkami itp) i nie stwardniały...)
    drzwi były zamówione z montażem - kolega pojechał na montaż i po zdjęciu
    folii i kartonowych narożników zabezpieczających z krawędzi drzwi ukazał się
    widok napęczniałych narożników z odklejoną okleiną (jakby w wodzie stały
    !!) - kartony były suche... pewnie gdybym od razu zgłaszał reklamacje to by
    uznali...., ale czekały u mnie na klienta...

    Druga sprawa, sprzedaje Ci drzwi - wstawiasz je do swojego garazu na
    miesiac, pożniej chcesz zamontować i taki zonk - ciekawe co byś mi zrobil
    :-(

    Acha - w mojej okolicy znam kilka innych takich przypadków z Portą...

    > No i co wobec tego możesz polecić (jakiego producenta) w tej kategorii
    > cenowej (wstępnie zdecydowałem się na portę z dziurawionej lub ewentualnie
    > pełnej płyty).

    równie dobrze sprzedałem wiele porty i ludize byli zadowoleni ;)

    jeszcze nie mialem na DRE reklamacji - chcociaz dystrybutor Porty z ktorym o
    DRE rozmawialem to szyderczo uśmiechał się i pytał czy nie mam za mało
    kłopotów ze sie w DRE bawie - bo Oni mają tyle reklamacji.. ;) ... po moich
    argumentach szybko zmienił temat...

    Kosz (Invado) - ładne fajne drzwi - długi termin oczekiwania ....
    DRE - bez problemów
    Polskone - ok
    Porta - troche problemow było...
    innych raczej nie mam
    Classen - miałem - sprzedałem raz bratu i od razu usunąłem z oferty ... może
    miałem po prostu pecha ;)

    acha - osobiście bałbym się drzwi fornirowanych ;) - miałem np problem z
    inwestorem co na szpital chciał drzwi fornirowane Porty i cześć ościeżnicy
    miała inny odcień - odpowiedz reklamacyjna - naturalne drewno nie ma
    jednolitego koloru - normalna rzecz - tylko później wytłumaczyć to
    klientowi... no i w sądzie w poznaniu widziałem fajne drzwi w fornirze -
    całe ładne jednolite - cały rząd równiutkich drzwi - i kilka rodzynków gdzie
    w drewnie było jakieś super kontrastowe przebarwienie - w końcu to
    naturalne drewno ;)