  • 1. Data: 2013-09-15 07:39:50
    Temat: Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Koleżanka przywiozła i pierwszy raz na oczy zobaczyłem, a faktycznie da
    się tym dużo doczyścić. Ale ile to właściwie kosztuje i gdzie się to kupuje?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-09-15 17:03:12
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-09-15 07:39, Zakonspirowany pisze:
    > Koleżanka przywiozła i pierwszy raz na oczy zobaczyłem, a faktycznie da
    > się tym dużo doczyścić. Ale ile to właściwie kosztuje i gdzie się to
    > kupuje?

    Tak trudno w google wpisać - od razu Ci sklepy to sprzedające wyskoczą.

    Paweł

  • 3. Data: 2013-09-16 07:51:49
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-09-2013 17:03, Paweł Muszyński pisze:

    > Tak trudno w google wpisać - od razu Ci sklepy to sprzedające wyskoczą.

    A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
    to kupić?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-09-16 07:55:12
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-09-2013 07:51, Zakonspirowany pisze:

    > A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
    > to kupić?

    Zdaje się, że nie jest to pierdolony Ludwik, tylko rzecz trudniej dostępna.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-09-16 08:50:15
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
    > to kupić?

    W pobliżu dużego pokoju?

    J.

  • 6. Data: 2013-09-16 09:01:38
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-09-2013 08:50, Jan Koval pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > W pobliżu dużego pokoju?

    Gdziekolwiek. Ja tego wcześniej po prostu nie widziałem.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-09-16 09:20:16
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@n...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >
    > W pobliżu dużego pokoju?
    Gdziekolwiek. Ja tego wcześniej po prostu nie widziałem.

    28.- PLN za 1 litr

    CENTRUM
    Al.Solidarności 113d
    na tyłach Kina FEMINA
    tel.(22) 403-84-84

    TARCHOMIN
    ul.Kowalczyka 21A - Białołęka ( wjazd od Łopianowej )
    tel. (22) 846-15-83
    fax (22) 846-15-83

    Pozdrowienia dla grupy od wujka Google przesyła Tadeusz

  • 8. Data: 2013-09-16 09:30:07
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 września 2013 17:03:12 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:

    > Tak trudno w google wpisać - od razu Ci sklepy to sprzedające wyskoczą.
    >

    > Paweł

    Nie podkręcaj dyskusji spamerowi.

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2013-09-16 09:37:49
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-09-2013 09:30, ZbyszekZ pisze:

    > Nie podkręcaj dyskusji spamerowi.

    Pisujesz do lustra?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 10. Data: 2013-09-16 13:03:00
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-09-16 07:51, Zakonspirowany pisze:

    > A bardzo by Cię zabolało, gdyby mi ktoś napisał, gdzie w pobliżu można
    > to kupić?

    Google jest tuż za rogiem.

    I dla ułatwienia - wystarczy wpisać w pole wyszukiwania nazwę, nie
    trzeba wcześniej tego widzieć :-)

    Paweł