  • 21. Data: 2015-05-22 22:28:52
    Temat: Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-22 21:47, k...@g...com wrote:
    > A jak wygra Duda i Pis to pomodlą się do boga Boga i im da tyle kasy ile będą
    chcieli. Weź się Budyń w końcu obudź.

    Nienoprzestań!

    Przecież Duda powiedział skąd weźmie kasę - od nieuczciwych (podatników).

    A co będzie jak nie starczy nieuczciwych to dla odmiany Franc Fiszer
    powiedział.

    Piotrek

  • 22. Data: 2015-05-22 22:48:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > A podatek katastralny spowoduje masowe wywlaszczenie polaków

    wskażesz w którym kraju gdzie obowiązuje podatek katastralkny nastąpiło
    "masowe wywłaszczenie"?
    i czemu ktoś kto dostał mieszkanie kwaterunkowe i je uwłaszczył za
    grosze ma korzystać z tego kosztem innych?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2015-05-23 07:33:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 maja 2015 21:47:20 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    tej wartosci sie placi podatek, ale za (powiedzmy) 130% mozna ta nieruchomosc kupic.

    Co cie obchodzi ze ze nie zejdą z ceny? Najwyzej nie sprzedadzą - rynek to wyreguluje
    sam.
    ofe, chcialo zrobic skok na lasy, zostaje im panstwowa ziemia i ewentualnie podatek
    katastralny, cos co mozna sprzedac pominalem? Glosujac na platformersow glosujesz w
    kierunku takiego podatku bo tak wyglada ich zarzadzanie panstwem.

    > A jak wygra Duda i Pis to pomodlą się do boga Boga i im da tyle kasy ile będą
    chcieli. Weź się Budyń w końcu obudź.

    chcialem zauwazyc ze ja jestem pesymistą i nie bardzo wierze ze pis zrobi w tym kraju
    porzadek - moze zrobi to w kilku tematach pomijajac inne.
    Natomiast jak rzadza platfusy dokladnie wiemy i nic sie nie zmieni - odsuwanie
    trudnych decyzji bo wazne jest "tu i teraz" i zadluzanie sie. A gdy brakuje pieniedzy
    zrobi sie skok na ofe czy cokolwiek co da sie sprzeniezyc. Rzad w polsce dziala jak
    alkoholik w domowym gospodarstwie. Ja nie tyle jestem za pisem, ja jestem przeciw
    bandzie przy wladzy..

    b.

  • 24. Data: 2015-05-23 07:41:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 maja 2015 22:49:16 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > wskażesz w którym kraju gdzie obowiązuje podatek katastralkny nastąpiło
    > "masowe wywłaszczenie"?

    daleki jestem od twierdzenia ze podatek katastralny jest sam w sobie zły. Tyle ze
    zostanie on u nas wprowadzony jako ostatnia deska ratunku dla walacych sie finansow
    publicznych - a wtedy bedzie mial jeden cel: złupic obywateli.

    Wczesniej niz przy katastrofie finansów nikomu sie nie bedzie chcialo go wprowadzac -
    jesli podatki mialyby byc w tej samej wysokosci to sie mija z celem. Zatem katastrofa
    finansow publ. + podat. katast = wywlaszenie.

    A potem bedzie kryterium uliczne...

    b.

  • 25. Data: 2015-05-23 10:00:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 maja 2015 07:41:59 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    publicznych - a wtedy bedzie mial jeden cel: złupic obywateli.

    Dokladnie :) Niech wprowadza podatek katastralny ale ZAMIAST wszystkich innych
    podatkow (m.in. dochodowego). Wtedy bedzie sprawiedliwie - kto ma wiekszy teren
    / dom - placi z automatu wiecej. Choc niestety w naszym przypadku powstanie
    armia kolejnych kilku-nastu tysiecy urzednikow do kontroli wartosci i
    sciagania tych podatkow. Wiec lepiej bylby jednak podatek poglowny - latwy,
    prosty, a urzednikow od reszty podatkow - na zbity ryj, niech cos w koncu
    sie odpasozytuja od ludzi pracujacych normalnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2015-05-23 15:52:37
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 maja 2015 10:00:38 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > prosty, a urzednikow od reszty podatkow - na zbity ryj, niech cos w koncu
    > sie odpasozytuja od ludzi pracujacych normalnie.

    A tym co nie mają nieruchomości będą na siłę coś wciskali żeby płacili podatek
    katastralny. Podatek katastralny ma zastąpić wszystkie inne podatki związane z
    nieruchomościami. Z założenia to uczciwy podatek od złotych klamek.

  • 27. Data: 2015-05-23 22:00:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > daleki jestem od twierdzenia ze podatek katastralny jest sam w sobie zły. Tyle ze
    zostanie on u nas wprowadzony jako

    co ty tu robisz? Przy takie wiedzy o przyszłości powinieneś być dawno
    miliarderem i leżeć nad ciepłym morzem

  • 28. Data: 2015-05-25 11:39:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-23 o 15:52, k...@g...com pisze:
> [...]
    nieruchomościami. Z założenia to uczciwy podatek od złotych klamek.

    A jakie są jeszcze podatki dotyczące nieruchomości?
    Bo ja opłacam tylko jeden - ten od nieruchomości. Więc co niby
    katastralny miałby jeszcze zastąpić?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 29. Data: 2015-05-25 14:26:34
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 11:39:18 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    >
    > A jakie są jeszcze podatki dotyczące nieruchomości?
    > Bo ja opłacam tylko jeden - ten od nieruchomości. Więc co niby

    Nie mam na szczęście nieruchomości to Ci dokładnie nie odpowiem. Ale z tego co pisali
    o katastrze to wynikało że ma zastąpić wszystkie podatki związane z nieruchomościami.
    masz na przykład dwie stawki za dom i za garaż. Będzie jedna. Typów nieruchomości
    sporo to i może są takie co jest dla nich kilka podatków. Z podatkiem katastralnym w
    projekcie miało być tak że właściciel deklaruje wartość i sam oblicza podatek według
    obowiązujących stawek.

  • 30. Data: 2015-05-25 15:59:12
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 14:26, k...@g...com pisze:
> [...]
    katastralnym w projekcie miało być tak że właściciel deklaruje wartość i sam oblicza

    No fajnie, ale właśnie poza osobną stawką za część mieszkalną, a za
    garaż/pomieszczenie gospodarcze, to ja nic nie wiem, żeby była jakieś
    inne podatki. Więc chyba taki marketing dobry dla katastralnego...

    Pzdr
    --
    /__/_* /