  • 31. Data: 2019-04-01 23:22:21
    Temat: Re: Gniazdo poczwórne podtynkowe
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-01 o 20:07, Jacek pisze:

    > Mam podobną, ale mój Szajsung nie widzi jej jako ładowarki szybkiej.
    > Zresztą spośród wszystkich ładowarek, jakie mamy w domu tylko oryginalna
    > Samsunga ładuje, jako szybka a wszystkie inne ładują powoli. W moim
    > przypadku szybkie ładowanie 2-letniego Szajsunga jest bardzo pożądane,
    > bo bateria ma już czas świetności za sobą.

    No to szukasz czegoś takiego.
    https://allegro.pl/oferta/ladowarka-sieciowa-aukey-p
    a-t11-6xusb-qc-3-0-7101696117
    Nie mam akurat telefonów Samsunga, ale w tych co mam szybkie ładowanie
    działa na mniejszej wersji takiej ładowarki.

  • 32. Data: 2019-04-01 23:28:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-01 o 23:22, nadir pisze:

    > Nie mam akurat telefonów Samsunga, ale w tych co mam szybkie ładowanie
    > działa na mniejszej wersji takiej ładowarki.

    A jak do kuchni, to na bogato coś takiego.
    https://www.gotronik.pl/ladowarka-sieciowa-usb-qc-30
    -lampka-led-uchwyt-p-4815.html
    Na upartego można nawet talerze na tym poukładać.;)

  • 33. Data: 2019-04-01 23:33:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-01 o 15:59, viktorius pisze:

    > Ale mając gniazdko tylko na wtyczki płaskie, czajnika elektrycznego,
    > kuchenki mikrofalowej, tostera czy frytkownicy w ogóle nie podłączysz.

    Jak nie podłączysz, jak podłączysz. Upierdalasz oryginalną wtyczkę i
    montujesz płaską, elektronom ona w niczym nie przeszkadza.

  • 34. Data: 2019-04-02 07:21:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 23:34:01 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Jak nie podłączysz, jak podłączysz. Upierdalasz oryginalną wtyczkę i
    > montujesz płaską, elektronom ona w niczym nie przeszkadza.

    Prawda. Tak samo jak maszyna rolnicza ze zdjetą osłoną częsci wirujących też działa.

    b.

  • 35. Data: 2019-04-02 07:45:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > A szafek nocnych przy łóżkach nie macie czy też śpicie w jednym? :-)
    Na szafce nocnej Szanownej Małżonki leżą książki, budzik (taki klasyczny
    ze wskazówkami), jakieś kosmetyki i nie ma już miejsca na nic ;-)
    Jacek

  • 36. Data: 2019-04-02 07:47:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.04.2019 o 23:28, nadir pisze:
    > A jak do kuchni, to na bogato coś takiego.
    > https://www.gotronik.pl/ladowarka-sieciowa-usb-qc-30
    -lampka-led-uchwyt-p-4815.html

    > Na upartego można nawet talerze na tym poukładać.;)
    Nie mogę żonie pokazać takiego grzybka 21,6 x 16 cm, bo zacznie wymiary
    porównywać i po co mi ten kłopot ;-)
    Jacek

  • 37. Data: 2019-04-02 08:02:10
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.04.2019 o 07:21, Budyń pisze:

    > Prawda. Tak samo jak maszyna rolnicza ze zdjetą osłoną częsci wirujących też
    działa.
    Widząc najnowsze konstrukcje gniazdek, które mają zasłaniane otwory,
    bolec i dodatkowo boczne styki Schuko zastanawiam się, jak przeżyłem bez
    tych zabezpieczeń.
    Jakbym był rolnikiem i miał mieć po 3 osłony na każdy obracający się
    element, to w przypadku awarii szybciej by było skosić kosą, niż
    naprawiac maszynę.
    Jacek

  • 38. Data: 2019-04-02 09:46:23
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 17:31, Jacek pisze:

    > Dla zaspokojenia Waszej ciekawości: chodzi o jedno z 7 gniazdek w
    > kuchni, gdzie najbardziej wszystkim pasuje ładować komórki. W szczytowym
    > zapotrzebowaniu ma tam być podłączona krajalnica do chleba + 3
    > ładowarki. W sumie max 300 W

    To nie trafiłem z tą łazienką...

    --
    viktorius

  • 39. Data: 2019-04-02 12:09:40
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 01.04.2019 o 20:48, Adam pisze:
> [...]
    -05-5-v-15-w-3-x-usb-telforceone-akyga,p1168532347,e
    lektronika-p

    > To właśnie szybkie ładowanie wykańcza baterię.

    To przeszukaj strony z DIY dla elektroników, bo ja wyczytałem akurat coś
    odwrotnego - dla Li-Ion - że te należy ładować właśnie dużym prądem,
    oczywiście dużym w stosunku do pojemności a nie spawarką.

    Li-Ion wykańcza ilość cykli, jak dzieci ładują 4 razy dziennie, to może się
    wydawać że szybka wykańcza - bo szybką dało radę 4x na dzień naładować.

    Z drugiej strony, ciągle mam Nokię C5 z 2010r. jako podstawowy telefon,
    czyli idzie jej 10-ty rok, jeszcze trzyma 3-4 dni, jedna bateria od nowości
    i ładowarka jakaś słabiutka 300mA na cienki bolec, także ..

  • 40. Data: 2019-04-02 14:30:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Dzięki Koledzy za dobre chęci!
    > Okazało się, że gniazda na wąskie wtyczki mają na tyle mały rozstaw, że
    > można tam wtykać do woli takie wtyczki:
    > https://melbo.pl/product-pol-487-Przewod-2x0-75-z-wt
    yczka-EURO-bialy.html
    > ale ładowarek, nawet tych najmniejszych już się obok siebie dwóch nie
    > zmieści (no chyba, że na siłę).

    Szukaj ładowarek w ten deseń:
    https://www.google.com/search?q=%C5%82adowarka+a1400
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj6n4-_tLHhAhUM
    qYsKHQ84AjkQ_AUIDigB&biw=1226&bih=637

    --
    Pete