  • 11. Data: 2010-02-01 13:28:52
    Temat: Re: Hydraulika -pomocy!!
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hk6ia6$72v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    Stajesz z boku kaloryfera od strony rur.
    Co jest pierwsze (to nakręcone na rurkę) łapiesz żabką albo czymś, żeby się
    nie kręciło.
    To drugie (bliżej kaloryfera) o większych rozmiarach łapiesz drugą żabą (z
    większą dźwignią) i kręcisz zgodnie ze wskazówkami zegara.
    Śrubunek musi się "rozkręcić".
    jagr

  • 12. Data: 2010-02-01 13:33:20
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Te wszystkie złączki grzejnikowe to złom, i to już Ci sie
    > nie przyda ponownie.

    Niekoniecznie.

  • 13. Data: 2010-02-01 14:12:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jagr napisał(a):
    > i kręcisz zgodnie ze wskazówkami zegara.
    > Śrubunek musi się "rozkręcić".
    Zastanów sie nad tym co piszesz.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-02-01 15:22:23
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Zrobione!:-)

    Dziękuję wszystkim PT Kolegom za pomoc!

    p47

  • 15. Data: 2010-02-01 18:18:23
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:

    > http://www.allegro.pl/item902878676_hit_klucz_do_rur
    _zaba_geko_14_tanio.html

    OK, dzięki, dla mnie taki klucz to po prostu żaba, ale to
    nazewnictwo jest tak nieścisłe, że właściwie trudno powiedziec, co
    jest poprawne, a co nie. Najlepszym przykładem klucz szwedzki i
    francuski, co do których panuje w narodzie pełna dowolność w temacie
    który z nich jest który.

    Z ciakwości sprawdzam allegro, tu mianem francuza są określane chyba
    wszystkie istniejące rodzaje kluczy nastawnych :-) A jeszcze lepsza
    jest "żabka" - tu łapią się wg niektórych sprzedawców nawet klucze
    płaskie :-)))

    J.

  • 16. Data: 2010-02-02 06:31:01
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    > Zastanów sie nad tym co piszesz.

    A coś więcej?

  • 17. Data: 2010-02-02 06:46:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jagr napisał(a):
    > A coś więcej?
    Dobra. Teraz zajarzyłem że przód kaloryfera to dla Ciebie bok.
    --
    Krzysiek