  • 91. Data: 2019-10-29 18:33:49
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2019 17:50:05 UTC+1 użytkownik Hans Kloss napisał:
    > Przepis na te 1,5 metra odległości od rury gazowej poproszę

    gazownicy powołują sie na to

    https://www.piib.org.pl/budownictwo-aktyprawne-61/pr
    zepisy-i-warunki-techniczno-budowlane-aktyprawne-180
    /616-rozporzidzenie-ministra-gospodarki-z-dnia-30-li
    pca-2001-r-w-sprawie-warunkechnicznych-jakim-powinny
    -odpowiadaieci-gazowe

    ja projektując sieci kablowe zderzałem sie z nimi kilkukrotnie, uwalali mi projekty,
    moim zdaniem niesłusznie

    b.

  • 92. Data: 2019-10-29 19:30:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by byl bóg Bóg albo jakiś inny bog to za twoje kłamstwa alkoholiku by cię
    zajebal.

  • 93. Data: 2019-10-29 20:24:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak by byl bóg Bóg albo jakiś inny bog to za twoje kłamstwa alkoholiku by cię
    zajebal.

    A tobie co by zrobił za twoje kłamstwa, nienawiść, a przede wszystkim za
    te bluźnierstwa?

    Zostaw Boga w spokoju, bo możesz kiedyś pożałować tego co wypisujesz.

  • 94. Data: 2019-10-29 20:28:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez komentarza chamie i alkoholiku.

  • 95. Data: 2019-10-29 20:47:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Bez komentarza chamie i alkoholiku.

    Dobrze, że chociaż przestałeś bliźnić. Twoje chamstwo i kłamstwa nie
    robią na mnie już żadnego wrażenia.

    Szok to mógłbym przeżyć tylko wtedy, kiedy zacząłbyś pisać prawdę i być
    kulturalnym.

  • 96. Data: 2019-10-29 21:10:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj.

  • 97. Data: 2019-10-30 08:43:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Sam se

    > Spierdalaj.

    Nie ty decydujesz kto ma prawo pisać na grupach. A jak nie chcesz ze mną
    dyskutować to przecież możesz mnie dodać do KF-a. Nie będę z tego powodu
    ronił łez. Ja natomiast ze swojej strony gwarantuję, że będę tępił twoje
    chamstwo i kłamstwa oraz szkodliwe porady.

  • 98. Data: 2019-10-30 12:31:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Oct 2019 13:33:31 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Akurat to że w okolicach Warszawy takie ceny wołają to mnie nie dziwi,

    To raczej średnia krajowa z tego co patrzę po grupach FB i innych forach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 99. Data: 2019-10-30 20:19:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 30 października 2019 12:31:51 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > To raczej średnia krajowa z tego co patrzę po grupach FB i innych forach.

    Internety internetami a życie życiem :> Zresztą co co piszą na facebókach
    to też trzeba analizować indywidualnie, bo jak ktoś się uprze
    na dobry trójfazowy falownik przy mocy np. 3kW
    to i cena w przeliczeniu za kW będzie wysoka i nie ma na to siły.
    Normalniej się robi w okolicach 6 i więcej kW, gdzie udział falownika maleje.
    Z innej mańki, znam sytuacje gdzie ktoś kupił kilka kW na Brukbetach
    za 6 tys/kW, ja nikomu do kieszeni nie zaglądam i każdy wydaje swoją
    kasę jak uważa ;)

    L.

  • 100. Data: 2019-10-30 21:22:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>