  • 101. Data: 2019-10-30 23:44:22
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Sram na ciebie i twoje strachy.

    Debil jesteś i tyle.

  • 102. Data: 2019-10-31 14:46:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2019 17:23:26 UTC+1 użytkownik Uzytkownik
    napisał:

    > Tak to wygląda:
    > http://www.ulgaz.pl/przylacze-gazu-do-domu/item/311-
    elementy-wyposazenia-skrzynki

    > Ale warto jeszcze dołożyć na wyjściu gazomierza pomiędzy monozłączem, a
    > sztycą zawór gazowy.

    Zdjęcie skrzynki jak ją zostawiła "gazownia".
    Raczej miejsca na reduktor tam nie przewidzieli
    https://zapodaj.net/171fe294e4518.jpg.html

  • 103. Data: 2019-10-31 14:53:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie możesz mnie obrazic. Byle kto nie może.

  • 104. Data: 2019-10-31 15:32:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 105. Data: 2019-10-31 15:32:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 106. Data: 2019-10-31 15:32:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak by byl bóg Bóg albo jakiś inny bog to za twoje kłamstwa alkoholiku by cię
    zajebal.

    Debil jesteś i tyle.

  • 107. Data: 2019-10-31 15:32:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Aż ty chuju osrany. Teraz ciasto drożdżowe wymyslasz. Zapowietrzales się przy tym
    swoim chlebie w którym podstawowym składnikiem była woda. Piekles ja w stu
    osiemdziesięciu stopniach i zuzywales do pieczenia nieprawdopodobna ilość pradu. A
    wszystko to alkoholiku pisales zeby udowodnic ze pieczenie chleba w maszynce jest
    zle. Jak będę miał kaprys to odszukam tamten temat i ci nim za każdym razem jak się
    bedziesz przysrywal oczy wybijał. Kopiuj-wklej nie wymaga dużo pracy.

    Debil jesteś i tyle.

  • 108. Data: 2019-10-31 15:32:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Bez komentarza chamie i alkoholiku.

    Debil jesteś i tyle.

  • 109. Data: 2019-10-31 15:33:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Spierdalaj.

    Debil jesteś i tyle.

  • 110. Data: 2019-10-31 15:41:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 14:46, Kris pisze:
    > Zdjęcie skrzynki jak ją zostawiła "gazownia".
    > Raczej miejsca na reduktor tam nie przewidzieli
    > https://zapodaj.net/171fe294e4518.jpg.html

    No to jesteś szczęściarzem :)