  • 171. Data: 2019-11-04 21:59:13
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Spierdalaj.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.

  • 172. Data: 2019-11-04 21:59:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 173. Data: 2019-11-04 21:59:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Odkad jest gospodarka rynkowa każdy może poddawać takie ceny jakie sobie wymyśli.
    Duży producent przygotowany jest na sporzedaz hurtowa. Indywidualny klient tylko mu
    dupe zawraca. To zrobili zaporowa cenę na jedną sztukę. Nikt im tego zabronic nie
    może.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.

  • 174. Data: 2019-11-04 22:00:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 175. Data: 2019-11-04 22:01:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 176. Data: 2019-11-18 13:56:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2019 08:33:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Dla kogo firmy podają swoje oficjalne cenniki?
    > Termet EcoCondens-20 Gold Plus w oficjalnym cenniku Termeta cena 7232zł brutto
    > W pierwszym lokalnym sklepie do którego wlazłem zaproponowali mi cenę 3800zł w
    kolejnym 3600zł
    > W necie na szybko patrze i ceny poniżej 3500zł za ten kocioł tez są.
    > Czyli producent musi sprzedawcom dawać min 60% rabatu na dzień dobry

    SPISKI teraz królują na grupie to i ja kolejny wykryłem
    Termet Eccocndens Gold Plus
    Kocioł jak kocioł, taki 20kW kupiłem i lada chwila będę odpalał
    Przy okazji miałem mozłiwość zajrzenia do bebechów tego kotła jjak i tego samego
    kotła ale o mocy 25kW
    Różnica w cenie symboliczna pomimo więszej mocy
    Różnic w bebechach nie zauważyłem
    Spisek polega na tym ze mam podejrzenie graniczące z pewnością ze są to takie same
    kotły tylko gdzieś tam oprogramowaniem jeden z nich ma zdławioną moc
    Upewnia mnie w tym jeszcze napis na tabliczce znamionowej gdzie producent
    BEZCZELNIE;) napisał "ustawiona moc cieplna"
    Czyli produkują takie same kotły a oprogramowaniem USTAWIAJĄ odpowiednią moc cieplna
    i wg tego naklejają odpowiednie naklejki.
    I myślę ze gdyby była taka potrzeba to bardziej kumaty instalator szybko by zrobił z
    kotła 20kW kocioł 25kW;)

  • 177. Data: 2019-11-18 15:57:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2019 13:56:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > I myślę ze gdyby była taka potrzeba to bardziej kumaty instalator
    > szybko by zrobił z kotła 20kW kocioł 25kW;)

    Producenci silników samochodowych robią to od lat i to na skalę 100x większą :>

    L.

  • 178. Data: 2019-11-18 18:28:30
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-18 o 06:57 -0800, Lisciasty napisał:

    > Producenci silników samochodowych robią to od lat i to na skalę 100x
    > większą :>

    Żeby nie wspomnieć o producentach oprogramowania. Ci to dopiero
    "spiskują". Za każdą jedną funkcję programu każą sobie płacić, a
    przecież już wszystko mają zrobione, powinni za darmo rozdawać!

    Mateusz

  • 179. Data: 2019-11-18 19:32:47
    Od: e...@g...com

    Przy kotłach na ekogroch, z palnikami brucerowatymi, wiercisz parę dziurek i moc
    skacze ci z 15 na 25 kW. Za darmoche 10 kW więcej. Toz taki tjunink w samochodach
    kosztuje sporo kasy.

  • 180. Data: 2019-11-19 08:51:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Nov 2019 18:28:30 +0100, Mateusz Viste
    <m...@x...invalid> wrote:
    > przecież już wszystko mają zrobione, powinni za darmo rozdawać

    A czemu nie? Ile kosztuje copy & paste?

    --
    Marek