  • 31. Data: 2010-03-30 10:11:24
    Temat: Re: Jak nie uszkodzi? kabla elektrycznego robi?c wykop kopark? w gruncie kamienisto-?wirowym?
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 10:30:34 +0200, Budyń napisał(a):
    > I kosztują. Zwłaszcza FR :-)
    Taaa... Jest to duży składnik w całości inwestycji :->

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Twój komputer też może być wolontariuszem! http://zwijaj.pl/
    Tanie hotele w Europie i nie tylko! http://skocz.pl/tanie_hotele

  • 32. Data: 2010-03-30 20:21:01
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    d.googlegroups.com...
    > i własnie dlatego nie wiesz, ze obecnie jest jak pisałem :)
    > EnergiaPro stawia szafke pomiarową, przedtem była opcja ze klient stawiał
    > sam.
    > na docelowe, do samego wyjścia ze skrzynki (podłączenie WLZ) wszystko
    > robiła energetyka i na ich koszt, a zamontowali tak: "eS" C40,
    > licznik, rozłącznik FR 100A,

    Niezgodne z przepisami, no ale robiła to "energetyka".

  • 33. Data: 2010-03-30 23:21:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Niezgodne z przepisami, no ale robiła to "energetyka".

    a co jest niezgodne?

    pozdrawiam
    s_13

  • 34. Data: 2010-03-31 14:47:34
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    b.googlegroups.com...
    > a co jest niezgodne?
    > pozdrawiam
    >s_13

    Zastosowanie C40 jako zabezpieczenia WLZ. Powinien to być wyłącznik E40.

  • 35. Data: 2010-03-31 15:44:08
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Zastosowanie C40 jako zabezpieczenia WLZ. Powinien to być wyłącznik E40.

    ale mnie zazyłeś, a co to jest E40? Charakterystyki które ja znam to B, C i
    D....
    Daj jakiego linka skąd ci sie wzięło to E, se do poduszki poczytam.

    b.

  • 36. Data: 2010-03-31 17:15:50
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > ale mnie zazyłeś, a co to jest E40? Charakterystyki które ja znam to B, C
    > i D....
    > Daj jakiego linka skąd ci sie wzięło to E, se do poduszki poczytam.
    >

    > b.
    np tu masz o wył.głównych ostatnia strona bodajże
    http://www.gepc.pl/download/s90_informacja_techniczn
    a.pdf

  • 37. Data: 2010-04-01 19:27:09
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "na102" <g...@P...FM> napisal w wiadomosci

    > U?ytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > np tu masz o wy?.g?ównych ostatnia strona bodaj?e
    > http://www.gepc.pl/download/s90_informacja_techniczn
    a.pdf

    Na 11 stronie masz charakterystyke "E". W wielkim skrócie - wylaczniki B/C/D w
    szeregu nie zapewniaja selektywnosci pomiedzy soba w sytuacji zwarcia. Zeby spelnic
    przepisy za C40 musialbys u siebie zastosowac góra B6.

  • 38. Data: 2010-04-01 20:03:29
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > B/C/D w szeregu nie zapewniaja selektywnosci pomiedzy soba w sytuacji
    > zwarcia. Zeby >spelnic przepisy za C40 musialbys u siebie zastosowac góra

    Poczytalem. Dobrze ze taki sie pojawily. Ale i tak w zwyklym domu/mieszkaniu
    nie widze absolutnej koniecznosci ich uzycia. Jesli kosztua podobnie jak
    zwykle S-y, czemu nie (a ile kosztuja?) Przepisy przepisami a selektywnosc
    ma byc taka zeby nie wywalilo dalej niz odbiorca ma w zasiegu.

    b.