  • 11. Data: 2020-01-25 00:00:29
    Temat: Re: Jak oni to robią: stolarka
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-24 o 13:59 -0800, Kadar napisał:

    > Aż sprawdziłem, nie wyglądają na sklejkę.

    Właśnie dlatego się wypaczają. Lite drewno często reaguje na wilgoć w
    jakiś - zazwyczaj kłopotliwy - sposób. Klejonka (a nie "sklejka")
    natomiast z natury nie wypacza się.

    Mateusz

  • 12. Data: 2020-01-25 00:49:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kadar pisze tak:

    > Hiszpanie. Jak to robią w Polsce, że te okna się nie wypaczają?
    > Mam wrażenie że tu są inaczej osadzane. Jeśli deszcz pada, bardzo
    > rzadko to się zdarza ale jeśli już, to wszystko leci po framugach.
    > Nawet potrafi dostawać się do środka. Jak oni to robią?

    u mnie w pracy największy matoł to Hiszpan.
    Tylko mu dupy w głowie i rzeźba na siłce.

    Nie potrafi koła wymienić w rowerze.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2020-01-25 03:06:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > u mnie w pracy największy matoł to Hiszpan.
    > Tylko mu dupy w głowie i rzeźba na siłce.
    > Nie potrafi koła wymienić w rowerze.
    > --
    > Piotrek

    Ale kobiety go pewnie lubią.