  • 1. Data: 2014-09-28 15:45:04
    Temat: Jak podłączyć halogen na domu
    Od: aga <a...@n...eu>

    Jak podłączyć halogen z czujnikiem ruchu na domu ?

  • 2. Data: 2014-09-28 16:43:38
    Temat: Re: Jak podłączyć halogen na domu
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 września 2014 15:45:04 UTC+2 użytkownik aga napisał:
    > Jak podłączyć halogen z czujnikiem ruchu na domu ?

    W pudełku jest schemat i informacja że ma podłączyć elektryk z uprawnieniami.

  • 3. Data: 2014-09-28 16:55:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 16:43:38 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > W pudełku jest schemat i informacja że ma podłączyć elektryk z >uprawnieniami.

    Lepiej żeby ten elektryk miał wiedzę nie uprawnienia. Uprawnienia to terz uzyskac
    żaden problem.

  • 4. Data: 2014-09-28 17:28:20
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 września 2014 16:55:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Lepiej żeby ten elektryk miał wiedzę nie uprawnienia. Uprawnienia to terz uzyskac
    żaden problem.

    Jak by się dom spalił (odpukać w niemalowane .... ) to prokurator nie spyta czy umiał
    a czy miał uprawnienia. Ubezpieczyciel też będzie drążył temat.

  • 5. Data: 2014-09-28 17:39:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 17:28:20 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Jak by się dom spalił (odpukać w niemalowane .... ) to prokurator nie spyta >czy
    umiał a czy miał uprawnienia. Ubezpieczyciel też będzie drążył temat.
    Demagogia.
    Co i jak bardzo trzeba spierdzielić podłaczając halogen żeby doprowadzić do spalenia
    domu?

  • 6. Data: 2014-09-28 18:36:59
    Od: k...@g...com

    Masz rację że demagogia. Niemniej jednak taki przypadek może się zdarzyć. Jak miałem
    z 10 lat to na koloniach złamałem rękę. Oczywiście ubezpieczony byłem. Ten co
    wypełniał formularz pomylił się i zaznaczył że byłem pod wpływem alkoholu. Nie masz
    pojęcia jaki siwy dym był. Dostałem odszkodowania tyle że na kolejkę elektryczną w
    rozmiarze N wystarczyło + trochę torów i dwie zwrotnice. Ubezpieczyciel żeby nie
    wypłacić prokuraturę powiadomił chociaż sprawa została wcześniej wyjaśniona ze to się
    ktoś pomylił.

  • 7. Data: 2014-09-28 18:49:47
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:f67240d4-c8c1-4bde-a948-02e997613749@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > W pudełku jest schemat i informacja że ma podłączyć elektryk z
    > uprawnieniami.

    Głupi byłeś, głupi jestes i głupi pozostaniesz.

  • 8. Data: 2014-09-28 18:52:46
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:b8eb1640-ed80-4233-a3e9-90353a52e62b@googlegrou
    ps.com,
    *Kris* <k...@g...com> typed:

    > Lepiej żeby ten elektryk miał wiedzę nie uprawnienia. Uprawnienia to
    > *terz*
    > uzyskac żaden problem.

    Loj, imie nadales sobie swiatowe, a sloma z butow Ci TEŻ wylazi.

  • 9. Data: 2014-09-28 19:21:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-09-28 17:39, Kris wrote:
    > Co i jak bardzo trzeba spierdzielić podłaczając halogen żeby doprowadzić do
    spalenia domu?

    500W halogen podpiąc na chińskim przewodzie zasilającym od radia. "Bo
    akurat był". Widziałem. Całe szczęście nie mialo się co poza izolacją
    zapalić.

  • 10. Data: 2014-09-28 20:16:27
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 28.09.14 18:52, Użytkownik_zyga pisze:
    > In news:b8eb1640-ed80-4233-a3e9-90353a52e62b@googlegrou
    ps.com,
    > *Kris* <k...@g...com> typed:

    > Loj, imie nadales sobie swiatowe, a sloma z butow Ci TEŻ wylazi.

    Czepiasz się, to prawdopodobnie wyraz "teraz" ale zjadło literkę.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl