  • 1. Data: 2014-09-28 17:48:52
    Temat: styropian-jaki?
    Od: Łukasz <r...@o...pl>

    Jaki zastosować styro do ocieplenia domu parterowego bez poddasza
    użytkowego.Garaż poza bryłą budynku.Zastanawiałem się nad grafitowym,ale czy
    to ma sens,skoro poddasze będzie nieużytkowe??

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-09-28 20:50:22
    Temat: Re: styropian-jaki?
    Od: "Jarek" <o...@m...com>

    Użytkownik "Łukasz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Jaki zastosować styro do ocieplenia domu parterowego bez poddasza
    użytkowego.Garaż poza bryłą budynku.Zastanawiałem się nad grafitowym,ale czy
    to ma sens,skoro poddasze będzie nieużytkowe??

    Tak

  • 3. Data: 2014-09-28 20:58:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 20:50:22 UTC+2 użytkownik Jarek napisał:
    >ale czy to ma sens,skoro poddasze b�dzie nieu�ytkowe??
    A co ma nieużytkowe poddasze do grafitowego styro?

  • 4. Data: 2014-09-28 23:59:50
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > czy to ma sens,skoro poddasze będzie nieużytkowe??
    >

    > Tak

    Też tak sądzę, ale z innego powodu. W moim przypadku grafitowy był o
    klasę lepiej wykonany niż biały. Nie sypał się tak i sprawiał wrażenie
    twardszego.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2014-09-29 09:45:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

[...]

    To jaki styropian ma sens zastosować i jak gruby można _policzyć_ ale trzeba
    do tego znać cenę styropianu i jego parametry. Np. nie ma sensu dawać
    styropianu o 10% lepszego ale o 20% droższego. To chyba oczywiste :-)

    Ale jak na razie tylko Ty znasz ceny i parametry bo z grupą się nie
    podzieliłeś więc jak mamy Ci pomóc?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-09-30 08:44:44
    Od: Łukasz <r...@o...pl>

    W projekcie jest 15.Różnicę w cenie między grafitem a białym i parametry
    każdy, kto się budował chyba zna :)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 7. Data: 2014-09-30 09:58:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Łukasz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > W projekcie jest 15.Różnicę w cenie między grafitem a białym i parametry
    > każdy, kto się budował chyba zna :)

    Jaja sobie robisz?

    Pomiędzy hurtowniami bywa różnica 20-30% w zależności od tego ile bierzesz i
    jaki masz rabat. W necie największy koszt to transport więc w zależności od
    miejsca dostawy różnica też dochodzi do 10%. Do tego Ceny zmieniają się
    sezonowo (zwykle w zimie najtaniej choć bywają anomalie). Dlatego istotna
    jest informacja za ile Ty możesz go kupić.

    Co do parametrów to styropian grafitowany jednego producenta może mieć
    gorsze niż niegrafitowany (biały) innego producenta. Więc albo napisz
    konkretnie co możesz kupić i jakie to ma parametry albo nie licz na rzeczową
    odpowiedź, bo nasza grupowa szklana kula jest od dawna w remoncie.

    Pozdrawiam
    Ergie