  • 1. Data: 2016-04-11 11:32:33
    Temat: Jak podlewać rzodkiewki?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Nie można za często bo liście przerastają korzenie. Ale jak często, na
    początku częściej?
    Wczoraj wsadziłem i podlałem.

  • 2. Data: 2016-04-11 15:51:36
    Temat: Re: Jak podlewać rzodkiewki?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości

    > Wczoraj wsadziłem i podlałem.

    Hejka. Co i w co wsadziłeś?
    Pozdrawiam lokalizacyjnie Ja...cki

  • 3. Data: 2016-04-11 16:01:34
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 11.04.2016 o 15:51, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Co i w co wsadziłeś?
    > Pozdrawiam lokalizacyjnie Ja...cki

    Sadzenie rzodkiewek: w pierwszych 3 rzędach od lewej trochę
    przeterminowana Szkarłatna z białym końcem.
    następnie 2 Silesia,2 Krakowianka,2 Krasa, 2 Rowa

  • 4. Data: 2016-04-11 18:07:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2016 16:01:34 +0200, Borneq napisał(a):

    > Sadzenie rzodkiewek:

    Byle zielonym do góry, to będzie OK. Ja tam wolę SIAĆ, bo wtedy zawsze
    zielone w górze wyrasta 3-D

  • 5. Data: 2016-04-11 22:29:44
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-04-11 o 11:32, Borneq pisze:
    > Nie można za często bo liście przerastają korzenie. Ale jak często, na
    > początku częściej?
    > Wczoraj wsadziłem i podlałem.

    "Trzeba siać, siać, siać...". Jak mawiał ojciec dyrektor.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2016-04-14 06:13:28
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 11.04.2016 o 18:07, Ikselka pisze:
    > Byle zielonym do góry, to będzie OK. Ja tam wolę SIAĆ, bo wtedy zawsze
    > zielone w górze wyrasta 3-D

    Czy nikt nie wie? Dla mnie sianie to wysypywanie znacznej ilości na
    powierzchnię, a zagłębianie nasion to raczej sadzenie.

  • 7. Data: 2016-04-14 12:04:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2016 06:13:28 +0200, Borneq napisał(a):

    > Czy nikt nie wie? Dla mnie sianie to wysypywanie znacznej ilości na
    > powierzchnię, a zagłębianie nasion to raczej sadzenie.

    LOL

  • 8. Data: 2016-04-14 18:47:44
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > LOL

    Hejka. Zagłębianie nasion to prokreacja. :-)
    Pozdrawiam wieloznacznie Ja...cki

  • 9. Data: 2016-04-14 19:40:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2016 18:47:44 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Zagłębianie nasion to prokreacja. :-)

    Wątkodawcy się sadzenie z wsadzaniem pomyliło :-]