  • 1. Data: 2016-04-13 17:15:38
    Temat: Przeterminowane pestycydy
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
    druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
    nie ryzykować i kupić świeże?

    Piotr

  • 2. Data: 2016-04-13 18:50:18
    Temat: Re: Przeterminowane pestycydy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr napisał:

    > Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
    > druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
    > nie ryzykować i kupić świeże?

    Znaleźć jakąś mszycę, zadać jej próbkę i zobaczyć, czy jej taki nieświeży
    pestycyd nie zaszkodzi.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2016-04-13 20:40:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2016 18:50:18 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Znaleźć jakąś mszycę, zadać jej próbkę i zobaczyć, czy jej taki nieświeży
    > pestycyd nie zaszkodzi.

    Mengele.

  • 4. Data: 2016-04-14 10:05:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Znaleźć jakąś mszycę, zadać jej próbkę i zobaczyć, czy jej taki nieświeży
    > pestycyd nie zaszkodzi.

    Ona się nie zgadza ))

  • 5. Data: 2016-04-14 10:12:09
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 13.04.2016 o 17:15, Uncle Pete pisze:
    > Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
    > druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
    > nie ryzykować i kupić świeże?
    >
    > Piotr
    Nie wiem jak calypso ale moj 5-letni randap nadal sprawnie sieje
    spustoszenie gdzie sie nie dotknie

  • 6. Data: 2016-04-14 11:52:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr napisał:

    > Ona się nie zgadza ))

    Myślę, że można podjąć próbę połączenia broni chemicznej z bronią
    psychologiczną. Wyobraźmy sobie taką mszycę, która przyszła
    z sąsiedniego ogrodu na zwiady. Wraca potem do swoich, gdzie już
    ode płota witają ją słowami:

    -- Coś nienajlepiej wyglądasz, siostro.

    -- Musiałam się zatruć nieświeżym pestycydem.

    Po czymś takim pozostałe mszyce pękną ze śmiechu. A o to nam chodzi,
    cel zostanie osiągnięty.

    Jarek

    --
    Zamiast się uczyć o elipsach
    Ty lepiej naucz się Calypsa

  • 7. Data: 2016-04-14 11:53:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    tomekp pisze:

    > Nie wiem jak calypso ale moj 5-letni randap nadal sprawnie sieje
    > spustoszenie gdzie sie nie dotknie

    DDT wciąż działa i sieje. A przeszło pół wieku już minęło.

    Jarek

    --
    Wczoraj usnęłam wśród alkowy,
    Ty śniłeś mi się, mój ideał,

  • 8. Data: 2016-04-14 12:05:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2016 11:52:34 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
    >
    > -- Musiałam się zatruć nieświeżym pestycydem.
    >
    > Po czymś takim pozostałe mszyce pękną ze śmiechu. A o to nam chodzi,

    Nobokizrywaćpoprostu.

  • 9. Data: 2016-04-14 18:56:17
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
    > druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy nie
    > ryzykować i kupić świeże?

    Hejka. Czteroletni pestycyd ma większe szanse zadziałać niż dwuletni
    przemarznięty.
    Pozdrawiam rewitalizacyjnie Ja...cki

  • 10. Data: 2016-06-27 12:42:15
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-04-13 17:15, Uncle Pete wrote:
    > Mam dwie buteleczki Calypso - jedna po prostu 4 lata przeterminowana,
    > druga tylko 2 lata, ale zamarzała w zimie. Będzie jeszcze działać czy
    > nie ryzykować i kupić świeże?
    >
    > Piotr

    Odpowiadam sam sobie i dla potomności: po przetestowaniu na żywych
    mszycach okazało się, że przeterminowane Calypso działa bardzo słabo -
    większość przeżyła.