  • 11. Data: 2016-06-27 12:43:49
    Temat: Re: Przeterminowane pestycydy
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Myślę, że można podjąć próbę połączenia broni chemicznej z bronią
    > psychologiczną. Wyobraźmy sobie taką mszycę, która przyszła
    > z sąsiedniego ogrodu na zwiady. Wraca potem do swoich, gdzie już
    > ode płota witają ją słowami:
    >
    > -- Coś nienajlepiej wyglądasz, siostro.
    >
    > -- Musiałam się zatruć nieświeżym pestycydem.
    >
    > Po czymś takim pozostałe mszyce pękną ze śmiechu. A o to nam chodzi,
    > cel zostanie osiągnięty.

    Tak to mniej więcej wyglądało, kiedy udało mi się dorwać żywe mszyce.
    Czyli nie oszczędzać i nie korzystać z przeterminowanej lub źle
    przechowywanej chemii.

    Piotr

  • 12. Data: 2016-06-27 13:02:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr napisał:

    > Tak to mniej więcej wyglądało, kiedy udało mi się dorwać żywe mszyce.

    -- Maść na szczury, maść na szczury...
    -- Panie, a jak to działa?
    -- Wyjmujemy szczura z dziury, smarujemy go pod włos, od ogona aż
    po nos. Po minucie szczur nam zdycha, taka maść kosztuje dycha.
    -- Panie jak ja już go dorwę, to go kołkiem ukatrupię.
    -- Można tak, można tak...

    --
    Jarek