  • 21. Data: 2009-12-11 23:22:16
    Temat: Re: Jak rozwiązać wentylację kanalizacji?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:hfubin$clg$1@news.interia.pl...

    > to narazie zrobie 50 tką i wypuszcze gdzieś przez szczelinę (może jakąś
    > miękką rurką przy gąsiorach),

    Tam bedzie skraplac sie woda. Juz lepiej wywal to prze wentylacje do wiosny.
    Wbrew pozorom az tak z tego nie wali, przy najmniej u mnie. Aktualnie nie
    mam zasyfonowanego zadnego podejscia kanalizacyjnego, a w rury wsadzona
    folia. Bywaly dni, kiedy owszem toche bylo czuc, ale teraz w ogole. Dzis
    wyprowadzalem jedna rurke pod rozdzielacz os podlogowki docelowo zatkana
    korkiem i nic kompletnie nie smierdzi. Nie wiem jak jest z szambem, ale
    kanalzacja wcale nie powala i nie wydaje mi sie zebys poczul jakis
    dyskomfort z powodu rurki w wentylacji do wiosny.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2009-12-13 12:27:14
    Od: Rentier <f...@g...com>

    wpakować rurę w jeden kanał wentylacyjny i wyprowadzić ją ponad komin
    > i w ten sposób zrobić tą wentylację kanalizy. Podejrzewam jednak, że
    > to ani nie będzie wyglądało ani działało.
    Mam niemal identyczny problem.
    Zrobiłem na razie tak:
    Rura fi 32 jak przedłużenie pionu wypuszczona kanałem wentylacyjnym na dach.Ów kanał
    i kanał
    sąsiedni przykryję łukowato wygiętą blachą( żeby mi deszcz nie padał do pomieszczeń)
    po czym poprzez
    otwór zasilikonowany w owej blasze przeciągnę wyżej ta rurkę kanalizacyjną.Zakończę
    jakimś grzybkiem.
    Syf od wentylacji będzie jakoś tam oddzielony.