  • 1. Data: 2011-12-20 18:13:11
    Temat: Jak to wykonczyc. Wieniec
    Od: georgemalpa <r...@w...pl>

    Panowie jak to sensownie wykonczyc zeby potem nie miec z tym problemu.
    A mianowicie chodzi o belke na wiencu, czym to wypelnic, myslalem
    zapchac stropianem i do sciany kolankowej dalej dac plyta regipsowa, ale
    tutaj trzeba kombinowac z listwami, problem z zamontowaniem jej bod
    odpowiednim katem i wogule duzo zabawy. Jakies inne sensowne propozycje.

    Zdjecie pogladowe sytuacji:

    http://pokazywarka.pl/rqde6t/

  • 2. Data: 2011-12-20 21:57:40
    Temat: Re: Jak to wykonczyc. Wieniec
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "georgemalpa" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > trzeba kombinowac z listwami, problem z zamontowaniem jej bod odpowiednim
    > katem i wogule duzo zabawy. Jakies inne sensowne propozycje.

    Daj foty przez zamknięciem płytami i jakieś w trakcie.
    Teraz moim zdaniem jest źle zrobione. ała ta obudowa okna bo bokach i na
    dile/górze przemarznie jak tam wsadzisz rękę.

    Najpierw to trzeba było okleić murłatę styropianem, wstrzyknąć pianę za
    murłatę żeby się połączyła z ozolacją. Dać od góry nakładkę z 5cm
    styropianu,
    Po bokach do krokwii prawie na styk styropian, wstrzyjnąć tam pianę miedzy
    płyty.

    To co masz ztobione to jest skazane na niepowodzenie. Weź to rozbierz zanim
    pomalują.

  • 3. Data: 2011-12-21 09:39:04
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 20-12-2011 o 19:13:11 georgemalpa <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > tutaj trzeba kombinowac z listwami, problem z zamontowaniem jej bod
    > odpowiednim katem i wogule duzo zabawy. Jakies inne sensowne propozycje.

    Te okno masz źle zrobione ten trójkąt patrząc z boku będzie ci przemarzał
    bo nie ma tam ocieplenia,
    powinien być od okna odcinek 10-15cm pod kątem prostym a potem dopiero
    krawędź i płyta w dół.
    Poszukam wieczorem swoich zdięć to ci pokażę jak to się robi.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-12-21 10:40:17
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Poszukam wieczorem swoich zdięć to ci pokażę jak to się robi.

    Bardzo by sie przydaly. Dla mnie to tez aktualny temat.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2011-12-21 20:58:06
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    Te okno masz źle zrobione ten trójkąt patrząc z boku będzie ci przemarzał
    bo nie ma tam ocieplenia,

    Zgadza się. Sufit powinien zachodzić na wieniec, a murłata najpierw
    obudowana styropianem.
    Ja bym to rozebrał. Teraz to kilkanaście płyt, później będzie bolało.