  • 31. Data: 2015-03-24 22:40:17
    Temat: Re: Jak zamocować markizę?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2015 22:32:24 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Przed ostatecznm
    > dokręceniem śruby z zewnątrz trzeba tam jeszcze wpsiukać gładkiej
    > i mocnej zaprawy cementowej, żeby siły się dobrze rozłożyły.

    Gorzej, jak się ta "wpsiukana" zaprawa rozpłynie w kanale niekoniecznie
    zgodnie z "naszymi" założeniami. No chyba że cały kanał się nią wypełni i
    wtedy to już na pewniaka działamy 3-]
    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 32. Data: 2015-03-25 20:51:18
    Od: Frez <f...@g...com>

    > Jak głęboki ma być ten odwiert rozpoznawszy? Ja bym nie wpadł na to,
    > by wiercić głębiej niż do pierwszego kanału.
    Ależ oczywiście.1 ścianka tylko i pomiar grubości.

    Zresztą te płyty żerańskie
    > mają jakąś dokumentację techniczną,
    Nie mają. Lata 58-60.

  • 33. Data: 2015-03-25 20:54:45
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-03-24 o 22:04, masti pisze:

    > zakładasz, że jest jak go wsunąć do wnętrza otworu. A jak zlane to już
    > niespecjalnie
    > jest niewsuwalny.Końce tkwią w ścianach, w dodatku
    działowych-konstrukcyjnych.Szeregówka.

  • 34. Data: 2015-03-25 21:01:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Frez pisze:

    > Ależ oczywiście.1 ścianka tylko i pomiar grubości.

    > Nie mają. Lata 58-60.

    Nie chodziło mi o dokumentację budynku, tylko samych płyt. One przez
    długie lata były robione, i zawsze takie same. Za Gierka z tego budowali,
    za Jaruzela budowali, i dalej chyba te płyty gdzieś robią. Był wcześniej
    podany link do rysunku przekroju przez płytę żerańską. Małej rozdzielczości,
    ale lepszy, z dokładnymi wymiarami, też pewnie się znajdzie.

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2015-03-25 21:23:03
    Od: Frez <f...@g...com>

> [...]
    > podany link do rysunku przekroju przez płytę żerańską. Małej rozdzielczości,
    > ale lepszy, z dokładnymi wymiarami, też pewnie się znajdzie

    Oglądałem. Na visus się lekko różnią od moich.

  • 36. Data: 2015-03-25 21:38:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-03-25 o 21:23, Frez pisze:

    > Oglądałem. Na visus się lekko różnią od moich.

    W/g tamtego rysunku, grubość takiej płyty to 200mm, średnica otworu to
    152mm, czyli zostaje 48mm dzielone na 2 i mamy 24mm z jednej strony.

  • 37. Data: 2015-03-26 10:30:59
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.03.2015 um 20:54 schrieb Frez:
> [...]

    Do tego celu są w sprzedaży dyble kotwicowe. Tak na dzień dobry
    znalazłem dyble z śrubą M12, na słonia wystarczy.

    Waldek

  • 38. Data: 2015-03-26 11:16:12
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-03-26 o 10:30, Waldemar pisze:

    > Do tego celu są w sprzedaży dyble kotwicowe. Tak na dzień dobry
    > znalazłem dyble z śrubą M12, na słonia wystarczy.
    >
    > Waldek
    Problem nie tkwi w kotwach, lecz w konstrukcji, w której należy owe
    dyble osadzić.

  • 39. Data: 2015-03-26 21:58:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2015 11:16:12 +0100, Frez napisał(a):

    > Problem nie tkwi w kotwach, lecz w konstrukcji, w której należy owe
    > dyble osadzić.

    Toż mówię, że należy rozłożyć siłę "przyczepu" na dłuższym odcinku stosując
    duższy element pośrdniczący przymocowany do ścianki - wtedy nic się ze
    ściany nie wyrwie.
    --
    Ikselka
    Lemingom mówię NIE!