  • 1. Data: 2010-08-04 18:38:17
    Temat: Jaki napęd do bramy przesuwnej?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Witam.

    Noszę się z zamiarem zakupu napędu do bramy przesuwnej, jednak nie mam na
    ten cel zbyt dużych funduszy.

    Brama ma prześwit ok. 4,5 metra i nie waży więcej jak 150 kg (we dwóch
    spokojnie ją nieśliśmy).

    Czy da się kupić coś sensownego do 1000 zł?

    Czy napędy, które oferują na allegro za 700-800 złotych są coś warte?

    Zależy mi na tym, żeby do bramy były 2 piloty i żeby zamykała się
    automatycznie po przejechaniu samochodu (fotokomórka). No i oczywiście
    jakieś zabezpieczenie, zeby nie zgniotło komuś nogi przez przypadek
    (wyłącznik krańcowy?):)
    Nie znam się na tym - czy takie wyposażenie jest w standardzie w każdym
    napędzie?

    Pozdrawiam,
    MW