  • 1. Data: 2010-08-04 12:30:13
    Temat: Myszy na strychu
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    w nieużytkowym "trójkącie" nad pomieszczeniami piętra. Siedzą pewnie w
    suficie i warstwie wełny. Co zrobić ?
    Czasem schodzą w jednym miejscu., które zapianowałem w szafie gdzie schodzą
    kable.
    Łapki na myszy w tej szafie upolowały już z 7 sztuk.
    Dzisiaj był smród rozkładających się zwłok w szafie :-) Patrzę, a to
    kilkudnowa mysz.
    Jak podejść kompleksowo? Nie wiem jak wchodzą i się pewnie nie dowiem.

  • 2. Data: 2010-08-04 12:37:57
    Temat: Re: Myszy na strychu
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilkudnowa mysz.
    > Jak podejść kompleksowo? Nie wiem jak wchodzą i się pewnie nie dowiem.

    Kup trucizne ale taka która "mumifikuje" zwłoki.
    Sa takie. Jak myszy zdechna to nie będzie smierdziec tylko uschną

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-08-04 12:45:57
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "kiki" <k...@k...net> wrote in message news:i3bmgg$eqp$1@opal.futuro.pl...

    Hehe zaraz im wręczę paragon :-) Na trutkę mumifikującą :-) Czytam i każdy
    coś innego wypisuje jak z tym walczyć :-)

  • 4. Data: 2010-08-04 12:46:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kiki pisze:

    > Jak podejść kompleksowo? Nie wiem jak wchodzą i się pewnie nie dowiem.

    Wariant 1: to, co napisał Kris.
    Wariant 2: adoptuj kota ;)

  • 5. Data: 2010-08-04 12:47:29
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kup trucizne ale taka która "mumifikuje" zwłoki.
    > Sa takie. Jak myszy zdechna to nie będzie smierdziec tylko uschną

    Właśnie o tym czytam. A jaki preparat? masz coś sprawdzonego ? Może
    urozmaicić menu i kilka rodzajów?
    Poustawiac na strychu co kilka metrów naczyńko? Wodę też im dać?

  • 6. Data: 2010-08-04 12:54:00
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Wariant 1: to, co napisał Kris.
    > Wariant 2: adoptuj kota ;)

    Mam nawet 2 koty ale leniwe :-) Jeden to nawet myszy się boi :-)

  • 7. Data: 2010-08-04 13:17:20
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Mam nawet 2 koty ale leniwe :-) Jeden to nawet myszy się boi :-)

    Paragon wręcz temu co Tobie te koty sprzedał;)
    Za dobrze je karmisz skoro myszy nie łapia. Nie daj im żarcia zamknij tam
    gdzi e masz myszy i niech walczą o przetrwanie

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-08-04 13:26:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kris pisze:

    > Za dobrze je karmisz skoro myszy nie łapia. Nie daj im żarcia zamknij
    > tam gdzi e masz myszy i niech walczą o przetrwanie

    Masz nikłe pojęcie o kotach...

  • 9. Data: 2010-08-04 13:38:31
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:4c596a73$1@news.home.net.pl...

    > Masz nikłe pojęcie o kotach...
    Pewnie tak. Ale to ty radziłes kota adoptować;))+

  • 10. Data: 2010-08-04 13:42:04
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Pewnie tak. Ale to ty radziłes kota adoptować;))+

    Koty kotami a te myszy to wina wykonawców. Jeszcze w piwnicy mam 2 wielkie
    rolki siatki o szerokości kilkunastu cm. Siatka miała być na gryzonie i
    owady wszędzie tam gdzie sie zaczyna szczelina dachu deskowanego. Niestety
    nie dano jej w wielu innych miejscach także. Gdzieniegdzie jest.
    No ciekawe jak tam szczelina za styropianem przyklejonym na placki, ile tam
    myszy już siedzi :-)