  • 91. Data: 2018-01-10 13:27:01
    Temat: Re: Jaki router z silnym radiem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 12:06:26 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > A czy pod obciążeniem też się tak ładnie zachowuje?

    To jest pod dość sporym obciążeniem, bo na tym drugim wifi chula czterech
    sąsiadów, ruch na poziomie 20-30Mbit non stop :)

    > Przy gołym ICMP moje
    > wifi też fajnie działa, ale jak tylko zacznie się np. backup jednego z
    > laptopów na domowy NAS (a użytkowniczka nie wpięła uprzednio kabla, "a bo
    > po co to"), to już tak różowo nie jest.

    Pewnie tak ale takie rzeczy to u mnie się robią w nocy i wtedy nie ma
    żadnego problemu z tym, że strona załaduje się o 50ms dłużej ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 92. Data: 2018-01-10 13:39:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 11:33:42 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > A może po prostu rozmijamy się tutaj w kwestii oczekiwań. Dla mnie nie
    > do przyjęcia jest sytuacja w której mam lapka podpiętego do AP1,
    > przechodzę sobie gdzieś tam, to lapek mi się w międzyczasie rozłącza z
    > AP1, po dobrych paru sekundach dopiero zaczyna kombinować połączenie z
    > AP2, zanim się zautoryzuje i połączy mijają kolejne cenne sekundy i już,
    > jak dobrze pójdzie, po 30 sekundach mam z powrotem net.

    Nic takiego nie ma miejsca

    > Ma działać praktycznie niezauważalnie, jakby bezprzerwowo. Tak na
    > przykład mam to u siebie w pracy, ale tu mamy całą siatkę APków, roaming
    > WiFi i inne "profesjonalne" rozwiązania. I wtedy to ma sens.

    Tak to działa również w konfiguracji która opisałem

  • 93. Data: 2018-01-10 20:48:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 11:18:26 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Też korzystam z WiFi, żeby nie było, ale responsywność nawet głupich
    > stron WWW po WiFi a po kablu jest jednak inna i po kablu śmiga to
    > wszystko sprawniej.

    Ty tak poważnie czy żartujesz? Bo jak jakiś audiofil od pozłacanych kabli piszesz
    Naprawdę widzisz różnice w przeglądaniu internetowych stron przez wifi i kabel?
    Ślepy test trzeba by Tobie zrobić w tej materii.

  • 94. Data: 2018-01-11 08:50:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-01-06 o 16:24, KIKI pisze:

    > Jak kupi R7000 z trzema antenami to tam radio pracuje w MIMO. Mozna
    > jedną antenę przedłuzyć na kablu przez strop. Bedzie wolniej ale
    > pokrycie bedzie.
    > U siebie tak mam.

    ale to już jest rzeźbienie bo spowalniasz dla wszystkich urządzeń a nie
    tylko tego co na jednej wisi.
    to już jak ma wiercić to niech lepiej skrętkę puści i tam AP postawi
    (powiesi?)

  • 95. Data: 2018-01-11 13:13:31
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 20:48, Kris pisze:

    > Ty tak poważnie czy żartujesz? Bo jak jakiś audiofil od pozłacanych kabli piszesz
    > Naprawdę widzisz różnice w przeglądaniu internetowych stron przez wifi i kabel?
    > Ślepy test trzeba by Tobie zrobić w tej materii.

    Podkreślę - w moim domu/otoczeniu - tak. Stawiam piwo, że na ślepo
    wskażę Ci kiedy transfer będzie po wifi, a kiedy na kablu.
    Przy czym dodam, że jadę na sieci w standardzie G, bo Nka w ogóle u mnie
    z zasięgami wymięka.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 96. Data: 2018-01-11 13:15:37
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-01-11 o 13:13, Kżyho pisze:

> [...]
    > wskażę Ci kiedy transfer będzie po wifi, a kiedy na kablu.
    > Przy czym dodam, że jadę na sieci w standardzie G, bo Nka w ogóle u mnie

    Nazwij to zboczeniem zawodowym czy czym tam ;)

    Jak jeszcze bardziej serwisowaniem komputerów się zajmowałem niż
    obecnymi wdrożeniami bardziej zaawansowanych rzeczy, to niejednokrotnie
    spotykałem się z komputerami, które ledwie chodziły, a ludzie nie
    widzieli problemu, bo przecież działa... No cóż, mam inne wymagania
    zdecydowanie niż przeciętny Kowalski zwykle.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 97. Data: 2018-01-12 09:36:32
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2018-01-11 o 13:13, Kżyho pisze:

    > Przy czym dodam, że jadę na sieci w standardzie G, bo Nka w ogóle u mnie
    > z zasięgami wymięka.

    Czy obcinając z N do G powinienem mieć lepszy zasięg? Czy mam władzę nad
    wyborem N / G?

    pozdro
    --
    A S

  • 98. Data: 2018-01-12 20:19:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-01-12 o 09:36, A S pisze:

    > Czy obcinając z N do G powinienem mieć lepszy zasięg? Czy mam władzę nad
    > wyborem N / G?

    Tak, G zazwyczaj ma trochę większy zasięg.
    Nie mniej, jak to z wifi nie wszędzie i nie zawsze wszystkie prawidła
    działają tak samo. Najlepiej po prostu przetestować :)
    Zwykle na routerze/AP masz wybór w jakim standardzie ma nadawać.

    Pzdr
    --
    /__/_* /