  • 21. Data: 2011-04-14 06:49:30
    Temat: Re: Jakie materialy do kosy spalinowej
    Od: d...@t...pl

    QbaB <q...@g...com> wrote:

    > Ad.3
    > U mnie w instrukcji pisali ?eby na pocz?tku nie pracowac d?ugo kos? i
    > robic przerwy.
    > Do tego napisane by?o zeby unika? d?ugotrwa?ej pracy silnika na
    > niskich obrotach (zak?adam ze chodzi o obroty ja?owe) bo smarowanie
    > jest za ma?e.

    Moja instrukcja wlasnie nie posiada tego typu informacji.
    Wogole instrukcja sprawia wrazenie jakby byla pisana na szybko,
    opisy sa enigmatyczne, czasami opis dotyczy czego innego a obrazek tez
    czego innego, albo nieprzetlumaczone texty z angielskiego na
    obrazku.
    Jak sprawdzilem - to nawet w wersji angielskiej sa rozbieznosci opisu w
    stosunku do tego co na obrazku.

    Ok, dzieki za wszystkie merytoryczne odpowiedzi. EOT