  • 31. Data: 2010-12-28 19:01:48
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    news:4d1a2ae0$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Ewa

    > Chyba trollujesz bo nie wierzę, żeby ktoś miał takie dziwne pomysły. A
    > jeśli nie, to absolutnie tego nie klej, rozpadnie się, zgubisz tablice i
    > będzie problem. Ramkę można dostać za darmo w co drugim serwisie albo
    > kupić za 2-10 zł.
    >
    > --
    > ignorance is bliss
    Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!
    Pozdrawiam
    Staszek

  • 32. Data: 2010-12-28 19:08:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
    > Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
    > i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
    > za cenę, która nie poraża?

    W BMW, Fiacie i chyba kazdym innym dostaniesz ramke za darmo.

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2010-12-28 19:49:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-28 20:01, Zmotoryzowany pisze:
    > Ja to zrobi?em "Cyjanopan E" trzyma ju? dwa lata!

    Ja mysle, ze mozna szmatami obwiazac, tez bedzie git!

  • 34. Data: 2010-12-28 20:05:26
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

    Np. w tych, których ja serwisuję swoje samochody (nie ASO) - wręcz muszę
    gonić za każdym razem, żeby nie wymieniali ;-). Dają też np. w sklepach
    gdzie sprzedają częsci motoryzacyjne. I w firmach zajmujących się IT...
    Cholera, właśnie sobie uświadomiłem, że wszędzie je dają za darmo ;-)
    Przynajmniej ja już od dawna nie kupowałem.

    Jeżeli Ciebie poraża cena 5-10 zł za plastikową ramkę pod tablicę z
    pierwszego lepszego sklepu z częściami samochodowymi, to co się dzieje, jak
    słyszysz cenę za tankowanie, wymianę klocków, tłumika, itd.?

    Naprawdę nie rozumiesz, że kupowanie kleju wyjdzie drożej i mniej pewnie niż
    kupno nowej ramki?

    Tak przy okazji... Zdajesz sobie sprawę jakie koszty poniesiesz jak zgubisz
    tablicę rejestracyjną?

  • 35. Data: 2010-12-28 20:33:21
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    > Ja to zrobiłem "Cyjanopan E" trzyma już dwa lata!

    Bardzo dziękuję. Spróbuję.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 36. Data: 2010-12-28 22:39:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Ja mysle, ze mozna szmatami obwiazac, tez bedzie git!

    Szmaty lepiej nadają się do obwiązania nimi felgi. Co prawda z tej grupy
    dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej
    opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym, ale szmaty też się powinny
    nadać.

    Jeśli chodzi o ramkę sugerowałbym raczej pokleić ją plastrem lekarskim
    lub klejem z mąki.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2010-12-28 22:40:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ewa

    > Bardzo dziękuję. Spróbuję.

    Klej z mąki tez się nada, a jest tańszy.

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-12-28 23:46:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
    > Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
    > i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?

    Mi się nasuwa pytanie dokąd Ty jeździsz.
    Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś ode mnie chciał pieniądze za ramkę.

    Może gdyby tak podjechać gdzieś gdzie nie jest się klientem i poprosić o
    ramkę z wymianą, to nie byłoby dziwne gdyby chcieli jakiś pieniądz
    przynajmniej za usługę jej wymiany.

    Natomiast tam gdzie kupiłaś samochód, tam z całą pewnością dostaniesz
    nową ramkę za darmo. A jeśli nie, to będzie bardzo dziwny serwis.

  • 39. Data: 2010-12-28 23:49:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-28 15:04, grin pisze:

    > Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
    > W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
    > http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,45
    4,3g,blister.html

    Takich plastików z jakich się robi ramki to nie sklei dobrze, a szkoda
    będzie zgubić tablicę.
    Pomijając już opłacalność przedsięwzięcia - klej który proponujesz jest
    droższy niż ramka z dowolnym wybranym napisem na Allegro :)

  • 40. Data: 2010-12-28 23:55:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-28 21:33, Ewa pisze:

    > Bardzo dziękuję. Spróbuję.

    Przed próbą dowiedz się jeszcze w wydziale komunikacji ile Cię będzie
    kosztowało zgubienie tablicy, bo raczej nie warto.

    I takim brzydkim, poklejonym samochodem będziesz jeździć?
    Ludzie będą widzieć że samochód bity, pewnie powypadkowy.
    A o właścicielu to dopiero sobie pomyślą - że patenty na drucie robi
    żeby 2zł zaoszczędzić.