  • 1. Data: 2023-10-26 13:38:24
    Temat: Jakies minusy likwidacji licznika energii elektrycznej?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mieszkanie w mieście, chwilowo stoi puste, rachunki za abonament energii elektrycznej
    niepotrzebne.
    Czy są jakieś minusy całkowitej rezygnacji z dostawy energii elektrycznej, czyli
    popularnie zwanego zdjęcia licznika prądu?
    Np. jakieś ekstra opłaty za rok, gdyby prąd był jednak potrzebny?
    Pacjent to E-On, ale kto dostarcza, kto dystrybuuje, kto sprzedaje to już poza
    rozumem normalnego człowieka.

  • 2. Data: 2023-10-26 17:44:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.10.2023 o 13:38, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Np. jakieś ekstra opłaty za rok, gdyby prąd był jednak potrzebny?
    > Pacjent to E-On, ale kto dostarcza, kto dystrybuuje, kto sprzedaje to

    Normalnie to opłata przyłączeniowa w/g cennika dostawcy, czasem protokół
    z podpisem uprawnionego elektryka, że instalacja w przyłączanym
    domu/mieszkania jest wykonana zgodnie z projektem i ma aktualne pomiary
    elektryczne. Ale to już mocno uznaniowe według zakładu/rejonu
    elektrycznego jest, raz chcieli takie papiery innym razem nie.

  • 3. Data: 2023-10-26 20:03:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-10-26 o 13:38, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Np. jakieś ekstra opłaty za rok, gdyby prąd był jednak potrzebny?
    > Pacjent to E-On, ale kto dostarcza, kto dystrybuuje, kto sprzedaje to

    30 zeta na miesiąc tak uwiera żeby potem odwalać papierologię, łazić i
    płacić pewnie miniumum z tysiaka?

    L.

  • 4. Data: 2023-10-26 20:37:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 26 października 2023 o 13:38:29 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Np. jakieś ekstra opłaty za rok, gdyby prąd był jednak potrzebny?
    > Pacjent to E-On, ale kto dostarcza, kto dystrybuuje, kto sprzedaje to już poza
    A masz jakiś problem żeby opłaty stale ( niezależne od zużycia) zliczyć?
    Zlicz i podaj kwote

  • 5. Data: 2023-10-26 20:39:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 26 października 2023 o 20:03:22 UTC+2 Lisciasty napisał(a):
    >.
    > 30 zeta na miesiąc tak uwiera
    W Energa to poniżej 15 zeta wychodzi

  • 6. Data: 2023-10-27 13:35:38
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Więcej, bo 3 fazy i dwutaryfowe.

    -----

  • 7. Data: 2023-10-27 14:32:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 27 października 2023 o 13:35:42 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Więcej, bo 3 fazy i dwutaryfowe.

    3 fazy taryfa g12w, Energa
    Opłaty stale 14zl

  • 8. Data: 2023-10-27 14:59:26
    Od: M M <m...@g...com>

    Jeśli limit 3 MWh/rok w cenie mrożonej jeszcze nie wykorzystany, to przepadnie.

  • 9. Data: 2023-10-27 17:11:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 27 października 2023 o 13:35:42 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Więcej,

    Jeszcze raz- w czym masz problem aby zsumować te opłaty stałe i nawet podać wynik
    tutaj?

  • 10. Data: 2023-10-28 14:28:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > Np. jakieś ekstra opłaty za rok, gdyby prąd był jednak potrzebny?
    > Pacjent to E-On, ale kto dostarcza, kto dystrybuuje, kto sprzedaje to już poza
    W stosunku do opłat stałych ponoszonych z tytułu posiadania mieszkania opłata stała
    za licznik to maksymalnie 4% kosztow. Zanim wszedłem tutaj przeczytałem artykuł o
    nieruchomosciach. Czarny czwartek w nieruchomosciach juz się zaczyna. W tej chwili
    przeciętny czas zwrotu dla kupionych na kredyt tzw mieszkań inwestycyjnych zbliza
    się do pięćdziesięciu lat. Oczywiście podarunkiem ze takie mieszkanie jest cały czas
    wynajęte. Napisali ze wyliczenie jest na teraz bo nie uwzględnia obnizenia się
    pobieranych czynszow i wzrostow kosztow własnych własciciela.