  • 21. Data: 2020-01-21 23:23:11
    Temat: Re: Jest problem
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.01.2020 09:36, collie wrote:

    > Jeśli już masz jak Ferdynand Kiepski takie pomysła,
    > to jeszcze podpowiedz budowniczemu, komu te mieszkania
    > wynajmie na polu, gdzie miały się rodzić ziemniaki.
    > No, chyba że ta wieś nazywa się Białołęka. Tam jeszcze
    > kilka lat temu między blokami ciągnęły się łany pszenicy.

    Jest deficyt mieszkań.

  • 22. Data: 2020-01-22 00:02:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma deficytu mieszkań i nie będzie. Jesli juz cos bedzie to lokalne odchylenie dla
    Warszawy i może jeszcze jakiegoś miasta. Według onanetu opracowane przez GUS dane
    odnośnie liczby ludności Polski za 50 lat okreslaja w wariancie optymistycznym 21
    milionów a pesymistycznym 17 milionów ludzi żyjących w Polsce.

  • 23. Data: 2020-01-22 05:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie ma deficytu mieszkań i nie będzie.

    No geniusz po prostu! ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 24. Data: 2020-01-22 12:08:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeśli ja geniusz to ty głupszy od młotka jesteś. Niedawno agitowales do oszczędzania
    wody ale nie potrafiles napisać jak sam ją oszczędzasz. Jak wymrze powojenny wyż
    demograficzny i echo tego wyżu to przy ujemnym przyroscie naturalnym wolnych mieszkań
    przybędzie czy ubędzie? Prognozy dla Wielkiej płyty są pozytywne, ma jeszcze
    wytrzymać minimum 75 lat.

  • 25. Data: 2020-01-22 14:03:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 stycznia 2020 00:02:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie ma deficytu mieszkań i nie będzie.

    Co te głupie developery, Zenek wie lepiej :)

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Mieszkania-w-Polsce
    -wynik-jak-za-Gierka-7807766.html

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-plyta-w-ceni
    e-Wiecej-chetnych-niz-ofert-7807938.html

    To tylko dwa artykuły z dzisiaj :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2020-01-22 16:55:43
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 23:00:02 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > No geniusz po prostu! ;-DDDD

    Geniusz moze nie ale racje ma.

  • 27. Data: 2020-01-22 16:57:57
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 22 stycznia 2020 07:03:28 UTC-6 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    -wynik-jak-za-Gierka-7807766.html

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-plyta-w-ceni
    e-Wiecej-chetnych-niz-ofert-7807938.html

    Artykuly podgrzewajace rynek.

    Lokalne fluktuacje. Zenek ma na mysli fakt ze polska sie kurczy.
    Jesli nie dosypia tu ukraincow czy wietnamczykow to mieszkania beda lezec puste.
    Tak jak posypaly sie domki po babciach i dziadkach.

  • 29. Data: 2020-01-22 18:55:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    > Jesli nie dosypia tu ukraincow czy wietnamczykow to mieszkania beda
    > lezec puste. Tak jak posypaly sie domki po babciach i dziadkach.

    Zenek napisał wyrażnie, ze teraz równiez nie brakuje...
    Co do wrózenia na przyszłosc, to odpisałem Zenkowi bezposrednio.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 28. Data: 2020-01-22 18:55:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > to przy ujemnym przyroscie naturalnym wolnych mieszkań przybędzie
    > czy ubędzie? Prognozy dla Wielkiej płyty są pozytywne, ma jeszcze

    To ze niczego nie zrozumiałes to nie moja wina.
    Nie pytałes mnie osobiście jak oszczedzam. Podważałes ogólnie sens
    oszczedzania, argumentujac ze wody jest w chuj i jeszcze troche.
    Kiedy dostałes troche wiedzy ze nie chodzi o wode w ogole tylko o wode
    zdatna do uztku do picia etc wpadłes na genialny pomysł zeby odsalac wode
    z morz. Potem dostałes info ze to jest bardzo energochłonne ale chyba juz
    dalsza dyskusje zarzuciłes...

    Co do mieszkań - byc moze za 50 lat rzeczywiście bedzie ich za duzo, na
    dzis na pewno brakuje dlatego 100 tysiecy mieszkań rocznie sie srednio
    oddaje i jakos sa chetni na ich zakup.
    Ale ty opierasz swoje załozenie ze jak Polaków za 50 lat bedzie mniej niz
    teraz to nie bedzie potrzeba mieszkań. Nie rozumiesz tylko (albo
    wypierasz) ze jak Polaków bedzie mniej to osiedli sie tutaj ktos inny
    wypełniajac luke. Juz masz od groma Ukrainców, coraz wiecej mieszkanców
    Azji etc.
    Reasumujac - przestań pierdolic :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 30. Data: 2020-01-22 19:42:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Brakuje mieszkań w Warszawie. Ale Warszawa to nie cała Polska. W Lodzi mieszkań nie
    brakuje. 30 lat temu w Łodzi żył prawie milion ludzi. Teraz 680 tysięcy. Za 30 lat ma
    być ok 500 tysięcy. Z powodu wymierania powojennego wyżu demograficznego w Łodzi bez
    zbudowania żadnego mieszkania przybyło z 75 tysięcy wolnych mieszkań. Wyburzeń
    praktycznie nie ma. Bo z tego co wyburzono że względu na stan techniczny statystyki
    nie da się zrobić. W zeszłym roku zaczęła się sypać kamienica. 12 mieszkań w związku
    z tym ubyło. W Kiernozi było by to może odczuwalne ale nie w Łodzi.