  • Data: 2009-05-22 04:45:48
    Temat: Kafle na balkonie
    Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę sam położyć kafle na balkonie. Balkon jest odkryty. Jestem
    laikiem w kaflowaniu i dlatego proszę o ustosunkowanie się do
    moich pytań/stwierdzeń poniżej i jakieś wskazówki lub
    przekierowanie mnie na jakąś sensowną stronę.

    * kafle powinny być mrozoodporne i podłogowe
    * klej powinien być mrozoodporny
    * czy fugi też są jakieś mrozoodporne, czy zwyczajne?
    * jaką firmę wybrać do kleju i fug?
    * jaką dać szerokość fug?
    * jak wykańczać brzegowe strefy kafli: plastikowe listwy czy
    fugą?
    * czy fugi się jakoś dodatkowo zabezpiecza na przesiąkanie,
    niewykruszanie, czy sama fuga jest szczelna i trwała?

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)