    From: ab <a...@i...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Kafle na balkonie
    Date: Fri, 25 Jun 2010 04:46:52 +0000 (UTC)

    W życiu nie kładłem sam kafli, a mam okazję i ochotę pobawić się
    tym. W związku z tym proszę o parę informacji, aby zupełnie nie
    sknocić roboty.

    Jest mały balkon (1x2m), niereprezentacyjny, używany tylko po to
    by wyjść i wywiesić pranie. Chcę dać kafle na "podłodze" i małe
    cokoliki wokół na ścianie.

    1.Czy używać kafli podłogowych, czy wystarczy ścienne. W
    łazience mam na podłodze ścienne, ale czy na balkon nie są za
    słabe?

    2.Jeśli na podłodze podłogowe to czy ścienne mogą być na ścianę
    - chodzi mi o sprawę wytrzymałości na mróz itd.

    3.Czy na balkon, aby było to trwałe, muszą koniecznie być
    produkty mrozoodporne: kafle, klej, fugi?

    4.Czy jest różnica między kładzeniem kafli podłogowych i
    ściennych, np. inna grubość kleju czy inne coś?

    5.Jaką kupić packę do kleju (tę zębatą), czy jak to się tam
    nazywa? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

    6.Jaką kupić łamarkę do kafli, niedrogą, bo być może tylko na tę
    jedną pracę, ale też by wytrzymała łamanie kafli podłogowych? Na
    co zwracać uwagę przy zakupie?