  • 1. Data: 2019-11-14 20:46:15
    Temat: Kara za styropian
    Od: Marek <f...@f...com>

    No i doigrali się.

    https://www.tvp.info/45325067/gigantyczna-kara-uokik
    -dla-producenta-styropianu

    A jak.mowilem tutaj, że to całe określanie cech styropianu przez
    producenta to jedna wielka lipa to się śmialiście.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-11-14 23:58:37
    Temat: Re: Kara za styropian
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.11.2019 20:46, Marek wrote:
> [...]
    >

    > A jak.mowilem tutaj, że to całe określanie cech styropianu przez
    > producenta to jedna wielka lipa to się śmialiście.

    Ja się nie śmiałem :-) W budowlance jest zawsze wszystko na opak.

  • 3. Data: 2019-11-15 09:00:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 14 Nov 2019 23:58:37 +0100, KIKI <h...@u...dl> wrote:
    > Ja się nie śmiałem :-) W budowlance jest zawsze wszystko na opak.

    Teraz to jest chwilowo bardzo dobry moment na kupowanie styro, szkoda
    że rok wcześniej to nie wyszło jak ja kupowałem, byłbym
    spokojniejszy.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-11-15 10:35:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2019 20:46:15 +0100, Marek

    > A jak.mowilem tutaj, że to całe określanie cech styropianu przez
    > producenta to jedna wielka lipa to się śmialiście.

    Ale rozumiesz że to tylko jedna firma oszukiwała a nie wszystkie? Ja
    pierwszy raz o firmie Yetico słyszę, choć buduję się od 3 lat (a gotuję do
    budowy znacznie dłużej).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2019-11-15 15:05:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Nov 2019 10:35:26 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Ale rozumiesz że to tylko jedna firma oszukiwała a nie wszystkie?

    Jedna była tylko sprawdzona.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2019-11-15 15:18:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Nov 2019 15:05:09 +0100, Marek

    > Jedna była tylko sprawdzona.

    Skąd wiesz? Dlaczego był to ledwo znany twór skoro na rynku znacznie
    poważniejsi gracze i z większymi obrotami (więcej ew. oszukanych i
    sprzedanych, a więc i kary więcej mogli dowalić)?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-11-15 18:30:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Nov 2019 15:18:06 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Skąd wiesz? Dlaczego był to ledwo znany twór skoro na rynku znacznie
    > poważniejsi gracze i z większymi obrotami (więcej ew. oszukanych i
    > sprzedanych, a więc i kary więcej mogli dowalić)?

    Bo więksi mają "plecy" serio takie rzeczy trzeba tłumaczyć?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2019-11-15 21:49:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Nov 2019 18:30:44 +0100, Marek

    > Bo więksi mają "plecy" serio takie
    > rzeczy trzeba tłumaczyć?

    Serio, mamy przecież dobrą zmianę!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2019-11-16 01:34:28
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    To nie byl malo znany twor. Oni sprzedawali i sprzedaja tysiace m3 w
    Castoramie i innych marketach budowlanych. Podejrzewam, ze poszkodowane
    moga byc setki tysiecy ludzi na przestrzeni lat.
    Piotr

  • 10. Data: 2019-11-16 15:44:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Nov 2019 01:34:28 +0100, gobo

    > To nie byl malo znany twor. Oni sprzedawali i sprzedaja tysiace m3 w
    > Castoramie i innych marketach budowlanych. Podejrzewam, ze poszkodowane
    > moga byc setki tysiecy ludzi na przestrzeni lat.

    Może dlatego nie słyszałem, po marketach nie łażę.

    Niemniej patrzę sobie https://www.gunb.gov.pl/probki/2018
    i Yetico całkiem niezłe ma wyniki, w porównaniu z taką
    Genderką dla przykładu gdzie nie spojrzeć to syf jakościowy.

    --
    Pozdor
    Myjk