  • 11. Data: 2019-06-16 00:03:56
    Temat: Re: Klimatyzacja z funkcją grzania
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj baranie.

  • 12. Data: 2019-06-16 09:25:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Spierdalaj baranie.

    Dzieci w wieku kilku lat  mają więcej elokwencji od ciebie.

  • 13. Data: 2019-06-16 09:37:50
    Od: Jacek <k...@a...com>

    PAX k***a między chrześcijany!

  • 14. Data: 2019-06-16 10:36:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie da sie. To arab albo moze i mongol. Chyba tak, to arab z mongolizmem.

  • 15. Data: 2019-06-16 10:52:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-06-16 o 09:37, Jacek pisze:
    > PAX k***a między chrześcijany!

    Nie wkładaj "kija w mrowisko"! ;)

    Wszak Kogutek/Zenek jest zagorzałym i zawziętym ateistą, a ja
    agnostykiem. :)

    PAX, PAX-em, ale trzeba trochę utemperować tego staruszka, który w
    każdym temacie się udziela dając złe, a w większości wręcz szkodliwe
    rady i uważa się przy tym za jedynego mądrego.

    Jeżeli chodzi o temat klimatyzatorów to szczerze mówiąc sam jestem
    zainteresowany tym co obecnie jest na rynku, bo już kilka lat minęło jak
    montowałem klimatyzatory i można powiedzieć "wypadłem z tematu". Ale
    osobiście polecam klimatyzatory Innova serii Solid. Grzeją przy
    temperaturach zewnętrznych do -20'C. Posiadają Wi-Fi i możliwość
    sterowania oraz programowania telefonem komórkowym. Można sobie
    zaprogramować harmonogram grzania/chłodzenia oraz temperatur. W Google
    Play jest kilka aplikacji do obsługi tych klimatyzatorów.

  • 16. Data: 2019-06-16 11:33:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie da sie. To arab albo moze i mongol. Chyba tak, to arab z mongolizmem.

    Nie podejrzewałem cię, że jesteś "arabem z mongolizmem". Wszak chwaliłeś
    się kiedyś, że nie jesteś Polakiem, ale ze względu na twoją wyjątkową
    zawiść i zawziętość oraz wyjątkowe działanie na szkodę Polaków, bardziej
    cię podejrzewałem o hitlerowsko-banderowsko-stalinowskie pochodzenie.
    Teraz wiem dlaczego nie rozumiesz jak się do ciebie pisze po polsku i
    dlaczego siejesz nienawiścią do Polaków, a twoje porady mają na celu
    tylko i wyłącznie zaszkodzić. Rozumiem też dlaczego nienawidzisz
    Chrześcijan. Ty po prostu jako "arab z mongolizmem", na forach
    prowadzisz dżihad.

  • 17. Data: 2019-06-16 12:48:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I jeszcze zlodziej jestes bo korzystasz z moich tekstow i nie podajesz zrodla.

  • 18. Data: 2019-06-16 14:51:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > I jeszcze zlodziej jestes bo korzystasz z moich tekstow i nie podajesz zrodla.

    Nie bądź śmieszny. Może pozwiesz mnie do sądu? Kto mnie pozwie? Zenek
    Kapelinder? A kto to taki? Za co mnie pozwiesz? Za cytowanie twoich
    głupkowatych tekstów? Poza tym od kiedy to jakiekolwiek prawo nakazuje
    podawanie źródła tekstu podczas dyskusji, także i na forach
    dyskusyjnych, gdzie cytowany fragment znajduje się w bezpośredniej
    odpowiedzi?

    Weź też pod uwagę, że nazwanie kogoś bezpodstawnie "złodziejem" za
    pomocą środka masowego przekazu (takim są też fora dyskusyjne) to
    pomówienie, a to podlega odpowiedzialności karnej.

    Weź się chłopie ogarnij. Jesteś już starym dziadkiem, emerytem. Wydawało
    by się, że facetem poważnym i ogarniętym, a ty wypisujesz takie
    głupkowate teksty na poziomie niższym od  kilkuletniego dziecka.

  • 19. Data: 2019-06-16 19:55:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaden sad cie nie skaze. Polglowkom odpuszczaja.

  • 20. Data: 2019-06-16 21:12:06
    Od: e...@g...com

    A kogo nazwał złodziejem? Wirtualny byt, bez imienia i nazwiska. Ciekawy byłby
    proces.