  • 1. Data: 2019-06-13 08:51:15
    Temat: Podstawa pod pralkę
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Łazienka z z płytkami.
    W łazience wnęka w której jest pralka.
    Nad pralką jest 15 cm pustej przestrzeni.
    Miała tam być półka, ale zeszło 10 lat i raczej już nie będzie.
    Pytanie a jakby zrobić podstawkę do tej pralki najlepiej z szufladą.
    Pytanie tylko z czego?
    A drążąc dalej czy płyta meblowa wytrzyma bo mam doświadczenie
    z tym materiałem.

    ps
    dostępne w internetach rozwiązania są za wysokie:(

  • 2. Data: 2019-06-13 09:16:19
    Temat: Re: Podstawa pod pralkę
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-13 o 08:51, Bolko pisze:
    > Pytanie tylko z czego?
    Wizualnie najlepiej konstrukcja i płytki na niej.
    A jeżeli to odpada, to dokoła kątownik do ściany. Na wierzch dowolna
    płyta z HPL-em. Ciężar przeniesie kątownik.

    Robert

  • 3. Data: 2019-06-13 09:27:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-13, Bolko <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > Pytanie tylko z czego?
    > A drążąc dalej czy płyta meblowa wytrzyma bo mam doświadczenie

    A nie zdarza się, że ta pralka przelewa jak jest za dużo piany? Wiele
    pralek tak ma i wtedy pomysł z szufladą pod spodem może być takise.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-06-13 10:25:42
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13-06-2019 o 08:51, Bolko pisze:
> [...]
    > z tym materiałem.
    >
    > ps
    > dostępne w internetach rozwiązania są za wysokie:(

    Szuflada na poziomie podłogi - w mojej opinii mało ergonomiczne i
    niefunkcjonalne rozwiązanie.
    Pralka na podstawce - musi być rant, żeby przy wirowaniu pralka nie
    zjechała z podstawki.
    Schowek pod pralką - mało bezpieczne miejsce dla przechowywanych rzeczy
    z uwagi na możliwość zalania.

    Praktyczniejsza będzie szuflada nad pralką.

    yabba

  • 5. Data: 2019-06-13 10:50:26
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > A nie zdarza się, że ta pralka przelewa jak jest za dużo piany? Wiele
    > pralek tak ma i wtedy pomysł z szufladą pod spodem może być takise.

    Cholera, fakt jak żona przesadzi z odplamiaczem to cała łazienka w pianie.

  • 6. Data: 2019-06-13 11:38:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Bolko napisał:

> [...]
    > Miała tam być półka, ale zeszło 10 lat i raczej już nie będzie.
    > Pytanie a jakby zrobić podstawkę do tej pralki najlepiej z szufladą.

    Skoro realizacja lekkiej półki przeciąga się już dziesięć lat, to
    ile będzie trwało wykonanie mocnego postumentu według dokumentacji
    wypracowanej na grupie?

    Jarek

    --
    Sodium do prania

  • 7. Data: 2019-06-13 14:13:08
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Skoro realizacja lekkiej półki przeciąga się już dziesięć lat, to
    > ile będzie trwało wykonanie mocnego postumentu według dokumentacji
    > wypracowanej na grupie?

    Za parę lat odświeżcie proszę wątek zobaczymy! ;)

    Robak

  • 8. Data: 2019-06-13 16:08:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sir_Robak pisze:

    > Za parę lat odświeżcie proszę wątek zobaczymy! ;)

    Jeśli będzie jeszcze istniał jakiś serwer Usenetu. Jeśli nie, a zostanie
    tylko gugiel, to na bank jakiś analfabeta wtrąci się z "aktualną" poradą.

    Jarek

    --
    PRO SZE ZWONIDŹ JEŹLIKTO HCE PO RADY
    PROSZE PÓKADŹ JEŻLIKTO NIEHCEPO RADY

  • 9. Data: 2019-06-13 16:30:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-06-13 o 10:50, Bolko pisze:

    > Cholera, fakt jak żona przesadzi z odplamiaczem to cała łazienka w pianie.

    I dlatego zrób sobie tą szufladę u góry.
    W casto kupisz prowadnice, płyty Ci przytną na wymiar,
    pozostaje kupić wkręty i poskręcać, obrzeże przykleić
    żelazkiem albo gotowy front kupić.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2019-06-14 13:04:31
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2019 11:38:33 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Skoro realizacja lekkiej półki przeciąga się już dziesięć lat, to
    > ile będzie trwało wykonanie mocnego postumentu według dokumentacji
    > wypracowanej na grupie?

    Czepiasz się.
    Miedzy czasie:
    zoptymalizowałem i przeniosłem kuchnie w inne miejsce,
    wybudowałem walk in closet (taka garderoba do której się wchodzi)
    wymieniłem panele (oprócz pokoju dzieciecego)
    wymieniłem płytki na balkonie
    i parę drobniejszych rzeczy.

    Teraz chciałbym zoptymalizować łazienkę.
    Po latach rozmyślań stwierdziłem że szuflada u góry nie ma sensu bo zajmuje dużo
    miejsca i mniej rzeczy można włożyć.
    A podniesienie pralki ogromnie zwiększy komfort korzystania z niej co ze względu na
    postępujący wiek będzie miało pozytywne skutki.

    Druga sprawa co mnie wkurza.
    Jak byłem w USA to standardem są prysznice w domach.
    W sensie nie takie ja w PL na wężu tylko wylewka idzie bezpośrednio
    ze ściany.
    Wiec zamontowałem sobie oba czyli jeden wężu
    a drugi idzie bezpośrednio ze ściany.

    Problem jest taki że tego drugiego nikt nie używa łącznie ze mną.
    Po latach rozmyślań doszedłem do wniosku że to dlatego że :
    jest za wysoko
    za bardzo odsuniety od ściany
    za duży.
    co powoduje że nie mogę decydować np że nie chcę umyć głowy.
    Żona mówi żeby zrobić demolkę i zlikwidować.
    Ja jeszcze rozważam czy nie byłoby innych opcji bez demolki.