  • 31. Data: 2023-01-02 11:04:00
    Temat: Re: Kogeneracja
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Cavallino napisał:

    > Gadanie bez sensu.

    Chciałem użyć bardziej delikatnych sformułowań, ale można i tak.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2023-01-02 11:17:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Chciałem użyć bardziej delikatnych sformułowań, ale można i tak.

    Zwłaszcza w zamian odniesienia się do przedstawionych faktów....

  • 33. Data: 2023-01-02 11:36:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Cavallino napisał:

    > Zwłaszcza w zamian odniesienia się do przedstawionych faktów....

    Z tym też się zgadzam (wcześniej nie chciałem nachalnie się dopominać).

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2023-01-03 00:45:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 2 Jan 2023 11:02:00 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > 6 litrów na 100 km. Czyli u nas na godzinę. To jest około 60 kWh
    > energii
    > w paliwie. Ja nie wiem, czy ktoś ma pomysł, co zrobić w domu z mocą
    > 60 kW
    > (głównie w formie ciepła).

    Czyli co? Ten sposób z autem to marnowanie energii, którą nie da się
    wykorzystać?
    Bo szczerze mówiąc nie rozumiem Twoich konkluzji. Piszesz dużo a
    niewiele z tego wynika konkretów.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2023-01-03 01:59:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 3 January 2023 at 00:45:45 UTC+1, Marek wrote:
> [...]
    > wykorzystać?
    > Bo szczerze mówiąc nie rozumiem Twoich konkluzji. Piszesz dużo a

    spalinami zawsze można truc krety w okolicy