  • 91. Data: 2012-03-16 21:44:48
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-03-2012 o 19:50:19 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > budowlaną, kierbud nie żyje, inwestor w "dupie") ale rzeczoznawca, który
    > badał zgliszcza powiedział, że stan komina świadczy o zaniedbaniu
    > inwestora. Komin ma być czyszczony wtedy kiedy wymaga czyszczenia -
    > obowiązkiem właściciela obiektu jest dbanie o jego stan. Znajomy
    > ogrzewał ten dom kominkiem (tyko i wyłacznie) i czyścił (za pomocą
    > kominiarza) ten komin 2 razy do roku.
    >
    > Jak się ma 10k PLN miesięcznie na prawnika - pewnie bez problemu w
    > sądzie da się wyprostować takiego "rzeczoznawcę" - szary człowiek
    > niestety jest praktycznie na straconej pozycji w walce z
    Ale czegoś tu nie rozumiem, faceta stać było żeby dom postawić a na
    prawnika
    nie stać? tym bardziej że wszystko stracił? tożbym po żebrach
    chodził a z tych budowlańców ostatnie gacie ściągnął, a tak to ten znajomy
    to stracił podwójnie.
    Ludzie się zbyt szybko poddają zamiast walczyć o swoje, tych budowlańców
    powinien przećwiczyć jak Kiki, odechciałoby się im takich numerów robić.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 92. Data: 2012-03-17 10:12:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.03.2012 19:50, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > obowiązkiem właściciela obiektu jest dbanie o jego stan. Znajomy
    > ogrzewał ten dom kominkiem (tyko i wyłacznie) i czyścił (za pomocą

    Dużo pitolenia nie na temat - czyszczenie komina i tak by mu w wykryciu
    fuszerki nie pomogło (co więcej - fuszerka była możliwa tylko dlatego,
    że komin NIE BYŁ systemowy) a ubezpieczeniowcy zawsze będą chcieli
    klienta wydymać - trzeba brać innego rzeczoznawcę i iść do sądu z
    prawnikiem, który ma tam "wejścia" (no, raczej nie w tym przypadku -
    błąd w sztuce był dość rażący).

  • 93. Data: 2012-03-18 15:04:19
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-11 11:43, Lewis pisze:

> [...]
    > działa ze sterownikiem co wzmaga przyrost sadzy i powstawanie
    > kondensatu.Kominiarz nawet nie musiał być wzywany do czyszczenia komina
    > bo zwyczajnie po kilku miesiącach palenia nie trzeba nic nadzwyczajnie
    > czyścić. Ale jednak ta sadza musiała tam być skoro się zapaliła...

    > Jasne dzięki kolego. Będę jak najszybciej się da coś musiał z tym zrobić
    > zanim cały ten wkład sie rozleci...
    > Też byłem zapewniany że systemowy ceramiczny komin to och i ach i nie
    > oszczędzałem na remoncie w żadnym miejscu... a wyszło jak wyszło...

    Weź wsadź w toto wkład ze stali kwasoodpornej... I mów wszystkim , że
    Shiedel to jest gówno.

  • 94. Data: 2012-06-10 19:46:44
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-10 22:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Maniuś, przestań karmić trolla...
    >
    > Gnojek dostał od rodziców komputer i szaleje - i taki z niego inżynier,
    > jak z żółwia odrzutowiec.
    Nazywasz mnie gnojkiem... Myślisz ściero, że jesteś anonimowa i wszystko
    ci wolno.

  • 95. Data: 2012-06-10 19:47:57
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-10 22:41, Maniek4 pisze:
> [...]
    > poprawnego jezyka. Chwalac sie politechnika, twoja inzynieria wyglada raczej

    Nie umiesz złożyć poprawnie zdanie po polsku. I jak tu z tobą
    dyskutować, analfabeto...