  • 11. Data: 2012-03-10 20:44:30
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-10 21:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Czy to już pora pierwszych komunii, że kolejne durne dziecko neostrady
    > komputerek dostało?

    Nie, to pora pozbyć się oszustów . Komin typu zbliżonego do Schiedla to
    jest wielkie gówno. Czy to Plewa czy jakaś inna chu...jnia.

  • 12. Data: 2012-03-10 20:51:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2012 21:44, "inż. Jaskiniowy" pisze:

    > Nie, to pora pozbyć się oszustów . Komin typu zbliżonego do Schiedla to
    > jest wielkie gówno. Czy to Plewa czy jakaś inna chu...jnia.

    Spierdalaj, Kolina.

  • 13. Data: 2012-03-10 20:57:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-10 20:10, Maciek pisze:
    > Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:41:46 +0100, Lewis napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Znam dom, gdzie jest kwasowka i to dziala. Spaliny z kotla sa chyba sporo
    > zimniejsze niz np. z kominka.
    >
    > Ale cholera, jak to mozliwe, ze po ROKU palenia SUCHYM drewnem zapalila Ci
    > sie sadza...?!

    Po sezonie grzewczym, piec jest z nadmuchem więc nie jest to idealny
    system opalania ale jednak wygodniejszy.
    Nie było tej sadzy tyle, że te palenie się wyglądało tak że 2m ognia nad
    dachem, tylko więcej siwego dymu niż przy zwykłym spalaniu i niesamowity
    ciąg w kominie wyrywający polana z paleniska.
    A później jakieś 1.5 węglarki popiołu w wyczystce, ot standardowe
    wypalenie się komina. Więc zastrzegam nie było to ogromne palenie się
    sadzy z efektem nie wiadomo jakiego ognia nad dachem tylko delikatne
    wypalenie sie nagromadzonej sadzy. Nawet zewnętrzny pustak się nie
    nagrzał - sprawdzałem, temp max 30-35C.

    Obok mam drugi kanał spalinowy fi160mm do kominka bez płaszcza wodnego
    rozpalony może 10razy ale nie widać uszkodzeń (jeszcze), ale teraz wejdę
    i wpuszczę jakiś endoskop bo wierzyć mi się nie chce, że ten szmelc
    rozsypał się po 1 sezonie. Jeżeli ten kominkowy też jest popękany to
    chyba sprawę w sądzie będę zakładać.

    10kzł na ten szmelc i po roku mam rozbierać dom od nowa? Kurwa.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2012-03-10 20:58:41
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-10 21:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Spierdalaj, Kolina.

    Spierdalaj również:) I nie oglądaj się:)

  • 15. Data: 2012-03-10 21:04:15
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-10 21:57, Lewis pisze:

> [...]
    > chyba sprawę w sądzie będę zakładać.
    >
    > 10kzł na ten szmelc i po roku mam rozbierać dom od nowa? Kurwa.

    Od tych chuj...w nic nie wysadzisz. Najlepiej ostrzegać innych, żeby
    tego gówna nie kupowali...

  • 16. Data: 2012-03-10 21:04:44
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:4f5bba9c$0$1268$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jako rzekłeś jestem jaskiniowy więc na językach się nie znam. A ty co,
    > kształcony jesteś?

    Jestem.

    TK

  • 17. Data: 2012-03-10 21:09:38
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-10 22:04, Maniek4 pisze:
    > U?ytkownik ""in?. Jaskiniowy""<j...@p...fm> napisa? w
    > wiadomo?ci news:4f5bba9c$0$1268$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jestem.
    >
    > TK

    Biorąc pod uwagę poziom kształcenia na naszych, krajowych uczelniach
    musisz mieć doktorat zagranicznej uczelni technicznej żeby mi zaimponować...
    Zaznaczam, że sam jestem inżynierem politechniki.

  • 18. Data: 2012-03-10 21:16:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:4f5bc31d$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...

    > Biorąc pod uwagę poziom kształcenia na naszych, krajowych uczelniach
    > musisz mieć doktorat zagranicznej uczelni technicznej żeby mi
    > zaimponować...
    > Zaznaczam, że sam jestem inżynierem politechniki.

    Inzynier politechniki? Tez mi cos... Biorac pod uwage poziom ksztalcenia na
    naszych krajowych uczelniach niczym mi nie zaimponowales, a poziomem
    dyskusji w tym watku udowadniasz wlasna teze.

    TK

  • 19. Data: 2012-03-10 21:27:28
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-10 22:16, Maniek4 pisze:
> [...]
    > naszych krajowych uczelniach niczym mi nie zaimponowales, a poziomem
    > dyskusji w tym watku udowadniasz wlasna teze.

    Ja ci nie chcę niczym imponować, nie chcę cię znać ani z tobą rozmawiać.
    To ty mnie zaczepiłeś, nie zapominaj o tym.

  • 20. Data: 2012-03-10 21:38:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-10 22:27, "inż. Jaskiniowy" pisze:
    > W dniu 2012-03-10 22:16, Maniek4 pisze:

    > Ja ci nie chcę niczym imponować, nie chcę cię znać ani z tobą rozmawiać.
    > To ty mnie zaczepiłeś, nie zapominaj o tym.

    Ja Cię kolego rozumiem, że możesz być poirytowany jak obecnie ja ale
    staram się nerwy trzymać na wodzy. Tak trochę z niedowierzaniem czytam
    co piszesz i w jaki sposób piszesz ale niestety chyba muszę się z Tobą
    zgodzić, że modułowy komin ceramiczny to gówno. Pozostaje problem co
    teraz zrobić. Dom jest wykończony, w środku zrobiony kominek za fchuj
    pieniędzy i nie uśmiecha mi się tego teraz rozbierać.
    2mm rura żaroodporna to niby do połączenia paleniska z kanałem
    spalinowym służy ale skoro tam wytrzymuje to dlaczego nie miała by
    służyć przez np 2 dekady jako wkład kanału spalinowego?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis