  • 11. Data: 2017-10-02 18:43:42
    Temat: Re: Komin murowany, wstawić rurę?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.10.2017 o 17:26, Agent0700 pisze:

    > Czyli taką czarną można wstawić?
    >
    > Czy musi być z kwasówki?
    Jak chcesz rurę na kilka lat to daj czarną, potem przerdzewieje i będzie
    zabawa z wymianą. Jak chcesz na dłużej, to kwasówka.
    Jacek

  • 12. Data: 2017-10-02 18:58:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Francuz by powiedzial marne szanse. Policz ile ciepla ucieknie kominem. Cieplo
    wlasciwe spalin cirka jebalt 1,4 kJ/kgxK, roznica temperatur ~350°C. Ciezar wlasciwy
    metra szescienngo spalin mozesz przyjac 1kg. Ilosc powietrza do spalenia kilograma
    drewna ok 14m?.

  • 13. Data: 2017-10-02 19:04:02
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

> [...]
    metra szescienngo spalin mozesz przyjac 1kg. Ilosc powietrza do spalenia kilograma

    Mam już kominek bez wężownicy, zwykły tani francuski żeliwny wkład.

    Świetnie grzeje :-)

    Jakieś tam pojęcie więc mam.