  • 1. Data: 2019-03-04 12:07:42
    Temat: Końcówka wylewki kranu -> wąż
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Witam,

    Chciałbym podłączyć do kranu w kuchni wąż ogrodowy, jak się nazywa lub
    gdzie szukać końcówki do kranu (gwint 22 mm), która pozwoli mi podłączyć
    szybkozłączkę ogrodową? Taka jakby przejściówka. Googluję i nie mogę
    trafić.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2019-03-04 12:53:25
    Temat: Re: Końcówka wylewki kranu -> wąż
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam

> [...]
    > gdzie szukać końcówki do kranu (gwint 22 mm), która pozwoli mi podłączyć
    > szybkozłączkę ogrodową? Taka jakby przejściówka. Googluję i nie mogę
    Gotowej przejściówki nie znajdziesz. Nikt nie będzie ryzykował, że wylewka się
    złamie, i będzie mieszkanie w wodzie.Możesz zrobić- to żaden problem.
    Ale tylko Ty będziesz odpowiadał. A ja mówiłem!
    Ale taką którą założyć zamiast wylewki znajdziesz bez problemu.
    Pozdro.abomito

  • 3. Data: 2019-03-04 14:13:50
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 4 Mar 2019 03:53:25 -0800 (PST), abomito wrote:

    > Gotowej przejściówki nie znajdziesz. Nikt nie będzie ryzykował, że wylewka się
    > złamie, i będzie mieszkanie w wodzie.Możesz zrobić- to żaden problem.
    > Ale tylko Ty będziesz odpowiadał. A ja mówiłem!

    To akurat nie problem.

    > Ale taką którą założyć zamiast wylewki znajdziesz bez problemu.

    No właśnie nie znajduję! Pokaż. Nie ma nic na taki gwint jaki jest
    standardowo używany w kuchni czy łazience.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2019-03-04 15:32:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-04 o 12:07, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > gdzie szukać końcówki do kranu (gwint 22 mm), która pozwoli mi podłączyć
    > szybkozłączkę ogrodową? Taka jakby przejściówka. Googluję i nie mogę

    Szukaj "nasadka na kran do węża" albo "adapter na kran".

    Przykład: Claber ECO-4129

    Bezpieczniej nie do wylewki, tylko pod zasilanie pralki/zmywarki
    ewentualnie pod wąż prysznicowy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-03-04 15:44:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, March 4, 2019 at 2:14:13 PM UTC+1, Roman Tyczka wrote:

    > No właśnie nie znajduję! Pokaż. Nie ma nic na taki gwint jaki jest
    > standardowo używany w kuchni czy łazience.

    u majfriendow sa, ~1$ + miesiac czekania

    https://pl.aliexpress.com/item/Kitchen-Utensils-Univ
    ersal-Adapters-for-Tap-Kitchen-Faucet-Tap-Connector-
    Mixer-Hose-Adaptor-Pipe-Joiner-Fitting/32911530853.h
    tml

    https://pl.aliexpress.com/item/LVOERTUIG-23mm-w-szyb
    kie-z-cze-gwintowane-z-mosi-dzu-ogr-d-wody-z-cze-rur
    y/32972526691.html

    https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiati
    ve_id=SB_20190304063946&SearchText=Garden+Hose+Conne
    ctor+kitchen+faucet