  • 21. Data: 2016-05-29 17:54:01
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
    news:nieofj$kjb$1@news.vectranet.pl...

    > Hejka. To moze nie czekać aż buszory urosną i nie kosić ich raz czy dwa
    > razy w roku a zacząć koszenie wcześniej niedopuszczając by urosły
    > powyżej 20 cm. Wtedy na pewno wystarczy zwykła kosiarka z marketu.

    Byłoby idealnie gdyby wszyscy byli młodzi, piękni i bogaci.
    Niestety nie ma jak się zastosować do Twojej rady.

  • 22. Data: 2016-05-29 19:10:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > I dlatego patrzę też na droższą alternatywę w wątku obok: traktorek
    > dwukołowy z wymiennymi akcesoriami: można mieć kosiarkę taką
    > do mielenia krzaków, można też mieć taką rotacyjną która cyzyluje
    > trawniczek przy ziemii, w razie potrzeby można też doczepić kosę
    > nożycową/scyzorykową czy jak się ona nazywa do koszenia zboża
    > a nawet pług do robienia grządek na sadzenie ziemniaków :-)

    To się nazywa "sobota pracująca". Grunt, to się nie nudzić w czasie
    dorocznej Akcji Ogród.

    Jarek

    --
    Jedzie chłop po polu, jedzie na traktorze,
    Bronkę wiezie z sobą, pole sobie orze.

  • 23. Data: 2016-05-29 19:27:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > No jest to myśl - poszukam, dziękuję.

    Lecz czemu z pomysłem stawać w połowie drogi? Trzeba
    podążać dalej za tą myślą -- sprawić sobie esioka.
    Te z silnikiem z Andorii są najfajniejsze.

    Jarek

    --
    Dzik jest dziki, dzik jest zły
    Dzik ma bardzo ostre kły

  • 24. Data: 2016-06-01 21:55:56
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 28.05.2016 o 06:56, Pszemol pisze:
    > Gdzie kupię w Polsce sprzęt podobny do tego:
    >
    > http://www.homedepot.com/p/Swisher-Predator-24-in-Br
    iggs-Stratton-4-Speed-Self-Propelled-Brush-Cutter-Ga
    s-Mower-California-Compliant-WBRC11524C/205562538?ME
    RCH=

    > Jakaś polska firma robi coś podobnego? Lub EU?
    > To jest samojezdna kosiarka do krzaków i wysokiej trawy.
    > Szerokość robocza tej akurat 61cm ale są i szersze.

    Jak 2 razy w roku kosić, to nie lepiej zapłacić komuś za koszenie z
    porządnym sprzętem? Wielu rolników uprawia zboża, ale ale naprawdę
    niewielu ma kombajn i wynajmują gościa z kombajnem do koszenia. Odchodzi
    Ci serwis, paliwo i skraca się czas.

  • 25. Data: 2016-06-02 05:04:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

> [...]
    > niewielu ma kombajn i wynajmują gościa z kombajnem do koszenia.
    > Odchodzi Ci serwis, paliwo i skraca się czas.

    Brzmisz bardzo racjonalnie :-)))
    Pogadam z ojcem niedługo ile on faktycznie płaciłby kosiarzowi.
    I od tego zacznę kalkulacje...

  • 26. Data: 2016-06-02 13:40:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Jun 2016 22:04:27 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    RCH=

    > Brzmisz bardzo racjonalnie :-)))
    > Pogadam z ojcem niedługo ile on faktycznie płaciłby kosiarzowi.

    A wystarczyło zacząć od myślenia.

  • 27. Data: 2016-06-02 16:26:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    iggs-Stratton-4-Speed-Self-Propelled-Brush-Cutter-Ga
    s-Mower-California-Compliant-WBRC11524C/205562538?ME
    RCH=

    > A wystarczyło zacząć od myślenia.

    No i po co ten komentarz?

    Chciałaś poczuć się lepiej?

    I co? Zadziałało?

  • 28. Data: 2016-06-02 18:12:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 09:26:46 -0500, Pszemol napisał(a):

    iggs-Stratton-4-Speed-Self-Propelled-Brush-Cutter-Ga
    s-Mower-California-Compliant-WBRC11524C/205562538?ME
> [...]

    Przedmówca już Ci wyjaśnił, dlaczego chcesz postąpić nieracjonalnie - a
    nieracjonalność w postępowaniu jest skutkiem braku myślenia.
    Najpierw powziąłeś zamiar, a dopiero potem chcesz go skalkulować. Taka
    kolejność też wynika z braku myślenia.
    Mój komentarz jest refleksją. Co to są refleksje? - to wyniki procesu
    myślenia po prostu 3333-]

  • 29. Data: 2016-06-02 23:39:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    iggs-Stratton-4-Speed-Self-Propelled-Brush-Cutter-Ga
    s-Mower-California-Compliant-WBRC11524C/205562538?ME
    RCH=

    > [..] 3333-]

    Czyli zadziałało... Ok.

    > Przedmówca już Ci wyjaśnił, dlaczego chcesz postąpić nieracjonalnie - a
    > nieracjonalność w postępowaniu jest skutkiem braku myślenia.

    Przedmówca nie ma pojęcia co koszę, jaki mam teren, czy pochyłość pozwoli
    na wjazd duzym sprzętem, czy mam niewykopane pniaki niepozwalajace na wjazd
    szeroką kosiarką, itp.

    Dlatego zadrwiłem sobie z jego komentarzy ze są bardzo racjonalne...

    A nieracjonalność w postępowaniu (tak badziej ogólnie) nie zawsze jest
    skutkiem niemyślenia a często jest skutkiem bycia człowiekiem a nie
    bezduszną, 100%-logiczną maszyną :-)

    > Najpierw powziąłeś zamiar, a dopiero potem chcesz go skalkulować. Taka
    > kolejność też wynika z braku myślenia.

    Na szczęście to tylko Twoja fantazja :-)

    Bowiem nie "powziąłem żadnego zamiaru" - jeszcze nie - rozważam tylko
    dopiero taką opcję jako jedną z kilku innych. Analizuję wady i zalety...
    Szukam producentów takich urządzeń i próbuję się zorientować w ich
    cenach...
    Właśnie w przygotowaniu do rozmów na ten temat z rodziną w czasie
    zbliżającego się przyjazdu.

    ps czy Ty powzięłaś już zamiar zakupu Dżersejki ?

  • 30. Data: 2016-06-02 23:49:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 16:39:28 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > na wjazd duzym sprzętem, czy mam niewykopane pniaki niepozwalajace na wjazd

    On nie ma, ale zapewne usługodawcy się zwierzysz, kiedy dojdzie do
    kontaktu. Usługodawcy sa różni - są nawet tacy, co potrafią dać sobie radę
    3-]

> [...]
    > skutkiem niemyślenia a często jest skutkiem bycia człowiekiem a nie
    > bezduszną, 100%-logiczną maszyną :-)

    > Na szczęście to tylko Twoja fantazja :-)

    Aż? - nie przesadzaj.

    > Bowiem nie "powziąłem żadnego zamiaru" - jeszcze nie - rozważam tylko
    > dopiero taką opcję jako jedną z kilku innych. Analizuję wady i zalety...

    Czyli dywagujesz.

    > Szukam producentów takich urządzeń i próbuję się zorientować w ich
    > cenach...

    Producenci sporo kosztują 3-[

    > Właśnie w przygotowaniu do rozmów na ten temat z rodziną w czasie
    > zbliżającego się przyjazdu.
    >
    > ps czy Ty powzięłaś już zamiar zakupu Dżersejki ?

    Powzięłam mnóstwo zamiarów, ale racjonalnych, bo w odpowiedniej kolejności
    - najpierw potrzebna mi dla dżersejki obórka.