  • 31. Data: 2016-06-03 01:09:42
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:yqqbnq5qcsxy$.jncio9hoswmc.dlg@40tude.net...
    > Powzięłam mnóstwo zamiarów, ale racjonalnych,
    > bo w odpowiedniej kolejności
    > - najpierw potrzebna mi dla dżersejki obórka.

    Podejmujesz zawsze tylko w 100% logiczne i racjonalne decyzje?

  • 32. Data: 2016-06-03 02:02:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 18:09:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Podejmujesz zawsze tylko w 100% logiczne i racjonalne decyzje?

    Na pewno w sprawach dżersejek.

  • 33. Data: 2016-06-03 02:19:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na pewno w sprawach dżersejek.

    Obawiam się, że komponent emocjonalny w tej decyzji
    jest większy niż racjonalny... Zwłaszcza jak weźmiesz
    pod uwagę koszt obory i to ile jest roboty przy krowie :-)

    Znasz klasyczne przysłowie:
    "Nie trzeba kupować krowy, żeby napić się mleka." ?

    Mi doradzasz zlecenie koszenia komuś z kosiarką,
    czemu sama nie kupisz mleka od kogoś z dżersejką? :-))

  • 34. Data: 2016-06-03 10:04:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.06.2016 o 02:19, Pszemol pisze:

> [...]
    >
    > Mi doradzasz zlecenie koszenia komuś z kosiarką,
    > czemu sama nie kupisz mleka od kogoś z dżersejką? :-))

    :-)

    Ewa

  • 35. Data: 2016-06-03 10:05:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.06.2016 o 23:39, Pszemol pisze:

    > A nieracjonalność w postępowaniu (tak badziej ogólnie) nie zawsze jest
    > skutkiem niemyślenia a często jest skutkiem bycia człowiekiem a nie
    > bezduszną, 100%-logiczną maszyną :-)

    A czasem lubi sobie po prostu pogadać. :)

    Ewa

  • 36. Data: 2016-06-03 14:37:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 19:19:55 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Obawiam się, że komponent emocjonalny w tej decyzji
    > jest większy niż racjonalny... Zwłaszcza jak weźmiesz
    > pod uwagę koszt obory i to ile jest roboty przy krowie :-)

    Stać mnie - wystarczy adaptacja istniejącej szopy. A robota - wychowałam
    się na wsi, WIEM, co to jest krowa w oborze.

    > Znasz klasyczne przysłowie:
    > "Nie trzeba kupować krowy, żeby napić się mleka." ?

    A jest tam może coś o DOBRYM mleku (i przy okazji o DOBRYCH serach)? - bo
    nie widzę. Przysłowie w tej wersji jest dla ludzi, którym wszystko jedno,
    co jedzą. Dla pozostałych powinno ono brzmieć: Chcesz jeść prawdziwy ser i
    dobre mleko - musisz kupić krowę.

    > Mi doradzasz zlecenie koszenia komuś z kosiarką,
    > czemu sama nie kupisz mleka od kogoś z dżersejką? :-))

    Kupuję dobre! mleko od (zwykłej krowy) Pani Baby. Niestety, już na własne
    sery (podpuszczkowe itd) tego mleka mi nie wystarczy. Chcę zainwestować w
    zdrowie mojej rodziny i moje, więc zgodnie z wersją przysłowia przeznaczoną
    dla nas, muszę mieć własną krowę. Wybieram akurat dżersejkę - bo jest mała
    i sympatyczna, przez co wejdzie do zestawu moich "domowych" zwierzątek
    oprócz przesłodkiego bernusia i milusińskich kotów 3-)
    http://st.depositphotos.com/1010421/1782/i/950/depos
    itphotos_17829079-Jersey-cow.jpg
    3333333-)

  • 37. Data: 2016-06-03 15:48:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    > co jedzą. Dla pozostałych powinno ono brzmieć: Chcesz jeść prawdziwy ser i
    [...]
> [...]
    > zdrowie mojej rodziny i moje, więc zgodnie z wersją przysłowia przeznaczoną

    Nieracjonalny przecież strach przed kupowaniem niezdrowego mleka, pełnego
    hormonów, antybiotyków i proszku IXI to jest właśnie ten komponent
    emocjonalny Twojej decyzji. Nie widzisz tego?

  • 38. Data: 2016-06-03 20:11:04
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > A czasem lubi sobie po prostu pogadać. :)

    Hejka. Albo odkryje w sobie instynkt pasterski.
    Pozdrawiam sielsko Ja...cki

  • 39. Data: 2016-06-04 19:15:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2016 08:48:31 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > hormonów, antybiotyków i proszku IXI to jest właśnie ten komponent
    > emocjonalny Twojej decyzji. Nie widzisz tego?

    Nie.

  • 40. Data: 2016-06-04 19:32:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    >>> sery (podpuszczkowe itd) tego mleka mi nie wystarczy. Chcę zainwestować

    > Nie.

    To widać że nie widzisz :-)