  • 101. Data: 2010-10-10 18:43:42
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogoni3 koszt z pr?du
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:op.vkdb9sav1cvm6g@linux-rj.dom...

    >Ale taryfy się niewiele różnią tzn cena za kwh bo w budowlanej mam
    >dodatkowe
    >opłaty wyrównawcze i za moc przyłączeniową i mnie one oczywiście wkurzają
    >ale sama cena prądu się niewiele zmieni.

    Wiesz co, tego nie sprawdzalem ale pierwszego miesiaca po zmianie placilem
    1/3 tego co wczesniej nawet jak pradu nie zuzywalem.

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2010-10-10 21:21:10
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Moja klima działa wg instrukcji od -15. W rzeczywistości od niższej. W
    > praktyce nie używam poniżej -10. I to wystarczy na prawie całą zimę.

    a masz tabelkę sprawności. tzn COP w zależności od Tzew i Twymiennika
    wewnętrznego?

  • 103. Data: 2010-10-11 09:17:14
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Hmm. Ostatnio wymieniłem w swojej sieci kilka komputerów żrących 100W na
    > mające podobną moc obliczeniową pobierające 8W.

    No to jak, rozwiniesz może temat i podpowiesz jakie to komputery pobierające
    8W montowałeś.

    Marek