  • 1. Data: 2019-04-21 18:20:36
    Temat: Koszt ogrodzenia betonowego
    Od: mari <m...@g...com>

    witam, jaki jest mniejwiecej koszt zwykłego najprostszego ogrodzenia
    betonowego wraz z montazem itd? wysokosc 2 metry, szerokosc 20 m

  • 2. Data: 2019-04-24 06:21:05
    Temat: Re: Koszt ogrodzenia betonowego
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > witam, jaki jest mniejwiecej koszt zwykłego najprostszego ogrodzenia
    > betonowego wraz z montazem itd? wysokosc 2 metry, szerokosc 20 m

    Każdy 50cm element przęsła ~20zł + słupek 20zł wychodzi 100-120zł za
    przęsło + 25-35zł/mb robocizny. Przęsło ma 2m czyli potrzebujesz ich 10.
    Dodaj do całości 20%, sprawdź czy masz i ruszaj w poszukiwaniu wykonawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2019-05-03 16:19:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-04-21 18:20, mari wrote:
    > witam, jaki jest mniejwiecej koszt zwykłego najprostszego ogrodzenia
    > betonowego wraz z montazem itd? wysokosc 2 metry, szerokosc 20 m

    u mnie w normalnym terenie 50 pln za slupek, wlozenie plyt i dociecie
    koncowych gratis