  • 41. Data: 2020-03-20 07:24:31
    Temat: Re: Koszty robocizny budowlanej
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.02.2020 22:05, SpiskowyMocny wrote:
    > Jak obecnie wyglądają średnie koszty robocizny przy budowie domu?

    Wiem, że mam do zrobienia mały remoncik i chyba wykonawcę teraz znajdę
    za mniej niz połowę ceny. Za 10PLN/h przyjdą mi robić. Nie maja w ogóle
    zleceń. Najlepszy czas.

  • 42. Data: 2020-03-21 00:53:00
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Ja zapakowałem się w $ i czekam. Jak patrzę na te budowy i pracowników, którzy
    dzielnie je wznoszą, to się zastanawiam - kto to teraz kupi? Za co?

  • 43. Data: 2020-03-22 02:30:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.03.2020 00:53, Piotrek Paradysz wrote:
    > Ja zapakowałem się w $ i czekam. Jak patrzę na te budowy i pracowników, którzy
    dzielnie je wznoszą, to się zastanawiam - kto to teraz kupi? Za co?

    Właśnie.
    Nikt już nikomu nie da kredytu hipotecznego, bo jaką ma zdolność? Żadnej.
    Nawet panie lekkich obyczajów nie maja pracy. No ale dobrze, że jakieś
    nieruchomości mamy, najwyżej nie będziemy płacić podatków.

  • 44. Data: 2020-03-22 06:07:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na okoliczność niepłacenia podatków państwo ma rozwiązanie w postaci dopisywania się
    do hipotek. Paragraf 22 Hellera ma jak piosenki z kabareciku Olgi Lipińskiej głębsze
    przesłanie niż się wielu wydaje.