  • 21. Data: 2011-11-10 05:22:19
    Temat: Re: Kotły CO - z automatyką / bez
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > no a tym zaworem trójdrogowym to rozumiem że krasnoludek kręci a nie
    > żadna automatyka :)

    Ja u siebie kręce osobiście... jestem kresnoludkiem.
    Rozważałem pogodówkę i automatyczne kręcenie, ale z tego co znalazłem na
    allegro, to sterownik pogodowy wyszedł coś blisko pięć stów. Do tego
    potrzebny jest siłownik - nie szukałem już, ale skoro mam wydać kilka
    stów na coś, bez czego się spokojnie obchodzę, bo kręcenie u mnie
    zachodzi bardzo rzadko, to sobie odpuszczam - za mało komfortu za zbyt
    wieklą sumę pieniędzy. Można doświadczalnie sobie ustalić jaka my być
    temp wody na podłogówkę i zmieniać w razie zmiany pogody - spadku
    temperatur. Do kotłowni i tak trzeba zaglądać, zatem to nie problem.

    pozdr
    Robert G.