  • 1. Data: 2009-08-03 22:26:40
    Temat: Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?
    Od: "JA" <n...@i...pl>

    Witam
    Właśnie zostałam NIE-szczęsliwą posiadaczką kuchenki mikrofalowej Amiki do
    zabudowy i nie wiem,co się dzieje:
    -przy otwieraniu drzwiczek zapala sie światło i słychac prace kuchenki,wentylator?

    Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

    prosze o radę
    R.

  • 2. Data: 2009-08-03 22:59:57
    Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    JA <n...@i...pl> wrote:

    > Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

    Ten (i wszystkie pozostałe mi znane, przynajmniej jeśli chodzi o
    światło) typy tak mają, światło przy otwarciu drzwiczek zapala się
    mniej więcej z tych samych tajemniczych powodów, co przy otwarciu
    drzwi lodówki, a wentylator się włącza, żeby wymusić ruch powietrza
    i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że
    generator mikrofal w tym momencie pracuje.

    J.

  • 3. Data: 2009-08-04 06:49:38
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "JA" < napisał

> [...]
    > kuchenki,wentylator?
    >
    > Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

    RTFM oraz blond farba na włosy.
    Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może
    nawet wymienia na nową :>>

    pozdrawiam

    dziobak

  • 4. Data: 2009-08-04 07:36:50
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja
    obsługi która czasami warto przeczytać.

    Cezar

  • 5. Data: 2009-08-04 10:00:32
    Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz>

    kobita się pyta a wy ją od blondynek .... nieładnie

    --
    jacek

  • 6. Data: 2009-08-04 18:29:23
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "JA" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kuchenki,wentylator?
    >
    > Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

    Światełko jak w każdej innej mikrofali.
    Wentylator w celu chłodzenia - sprzet do zabudowy tak ma. Miałem
    wolnostojący piekarnik i był cichy, teraz w zabudowie też wiatrak sobie
    powiewa :)

    Inna sprawa jak warkot wentylatora jest nie do zniesienia, to wtedy coś z
    nim nie tak i reklamować sprzet

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2009-08-06 08:47:20
    Od: "JA" <n...@i...pl>

    > Użytkownik "JA" < napisał

    > RTFM oraz blond farba na włosy.
    > Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może
    > nawet wymienia na nową  :>>

    Swietna rada,dzięki,jak widać,faceci tylko to potrafią-wyśmiać i obrazić.
    Gratuluję kultury...

  • 8. Data: 2009-08-06 08:48:52
    Od: "JA" <n...@i...pl>

    > Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja
    > obsługi która czasami warto przeczytać.
    >
    > Cezar

    Jest też coś takiego,jak kultura...
    Instrukcję znam niemal na pamięć,nie ma tam na ten temat informacji.
    Warto przypomniec sobie zasady dobrego wychowania.

  • 9. Data: 2009-08-06 08:52:53
    Od: "JA" <n...@i...pl>

> [...]
    > powiewa :)
    >
    > Inna sprawa jak warkot wentylatora jest nie do zniesienia, to wtedy coś z

    Z mikrofali korzystać od co najmniej 8 lat i jedynie po otwarciu drzwiczek
    zapalało sie światło,a stąd moje pytanie,ponieważ po zainstalowaniu nowej
    zabudowy kuchni i sprzętu wysadza korki,więc muszę dojść,gdzie jest
    przyczyna,ponieważ instalacja elektryczna była sprawdzana tydzień wcześniej i do
    czasu zainstalowania nowych sprzętów wszystko było OK.
    Dziękuję za życzliwość i konkretną odpowiedź:)
    J.

  • 10. Data: 2009-08-06 08:55:43
    Od: "JA" <n...@i...pl>

> [...]
    > i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że
    > generator mikrofal w tym momencie pracuje.

    Serdecznie dziękuję,co do światała,nie miałam wątpliwości,zastanawiałam sie
    tylko,czy szum to tylko wentylator,czy też mikrofale,a po zainstalowaniu nowej
    kuchni wysadza mi korki,więc myślałam,ze coś nie tak z kuchenką,ponieważ
    instalacja elektryczna była sprawdzana tuż przed zainstalowaniem kuchni.
    Pozdrawiam,miłego dni,J.